Мінфін - Курси валют України

Встановити

Збій у роботі терміналу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Viktoria271 20 січня 2023, 18:02
Доброго дня! Знімала кошти в банкоматі м. Житомир, вул. Вітрука 15, сьогодні о 10:13, (1550 грн), банкомат довго, щось рахував, кошти не видав, на екрані з’явився текст, що сталась помилка і кошти списані з рахунку не будуть. Але!!! Кошти списані з рахунку були миттєво! В приват 24 відобразилось, що зняття готівки- успішне. Дівчина оператор склала заявку на інкасацію 26177716, і тут приходить повідомлення у додаток, що перевірка триватиме 14 днів. купюроприймач не відкрився, повідомлення про списання надходять, ще до завершення роботи з терміналом. Сервіс жах, ще й чекати повернення СВОЇХ!!! (Не КРЕДИТНИХ КОШТІВ, чекати тижнями)
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2023, 20:01
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися