Банкомат видав пошкоджену купюру, прийняли на експертизу, визнали фальшивкою і відмовляються повертати кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 січня 2023, 13:25
- #
Банкомат на приём и выдачу наличных, да ?
Кто-то скормил банкомату — терминалу подделку и банкомат её выдал вам.
- +
- 0
- Евгений Сотник
- 18 січня 2023, 13:11
- #
Так, це був саме термінал.
Наразі маю відповіді від ПриватБанку. Вони зі свого боку не знайшли ніяких порушень, тобто мені нічого не повернуть!
Написали що в них немає відеофакту отримання мною цієї купюри. Вони чи дурні чи шо?!
Тобто номера купюр які закидають в термінал самообслуговування і які він видає, вони теж ніяк не фіксують?
Наразі маю відповіді від ПриватБанку. Вони зі свого боку не знайшли ніяких порушень, тобто мені нічого не повернуть!
Написали що в них немає відеофакту отримання мною цієї купюри. Вони чи дурні чи шо?!
Тобто номера купюр які закидають в термінал самообслуговування і які він видає, вони теж ніяк не фіксують?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Минуло 6 місяців, перевірив транзакції, данна сума так і не поверталася. Знову звернувся у підтримку, виявляється що НБУ визнав купюру підробною і ніхто мені повертати кошти і не збирається!!!
Тобто що ми маємо? ПриватБанк навмисно видає пошкоджені/фальшиві купюри, потім просто вішає це на своїх клієнтів!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.