Банк не гарантує безпеку коштів та дозволяє зняття грошей з карти без відома власника
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 4 січня 2023, 6:43
- #
Этот сайт типа Aлиэкcпреc там оплата без подтверждения. Единственный шанс вернуть деньги это через их суппорт не дать отгрузить товар покупателю мошеннику. Общение только на английском
- +
- 0
- Станислав Романчук
- 4 січня 2023, 14:44
- #
Тоже самое у меня
с тем же сайтом
перед Новым годом
с тем же сайтом
перед Новым годом
- +
- 0
- Pasha Chernihiv
- 5 січня 2023, 15:59
- #
У мене 29.12.2022 о 19−20 на цьому сайті dhgate.com зписаний платіж в сумі 140 доларів або 5255 грн. Скоріше всього систему безпеки банку було зламано шахраями. Ми стали жертвами шахраїв, але ПриватБанк робить нас самих винними.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Наступного дня вирішила сходити до відділення банку та запитати:
1) Чому банк не відправив запит ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку?
2) Чому якщо неодноразово вводили неправильний код СVV2 — банк не зв’язався зі мною через додаток або за номером, або не заблокував картку і платіж?
Тут почалось саме цікаве, починаючи від абсолютно хамського відношення у відділенні банку (Київ, відділення пр-кт Перемоги, 27а), де співробітниця банку Наталя наполягала, що можливо це ми там реєструвались і зараз займаємо її час і заявку ніяку на перевірку реєструвати не буде, що саме сайт вирішує чи відправляти підтвердження і банк тут до чого (але ж за зберігання моїх коштів відповідає банк, а не якийсь сайт!!!). А щодо неправильного вводу СVV2, то було направлено імейл і цього достатньо. Згодом, все-таки співробітниця сказала, що заявку прийняла і на прохання уточнити, яку саме заявку та які подальші дії банку — почала підвищувати тон, що відповідати на це не зобов’язана і розмова закінчена. Далі підійшов начальник відділу по роботі з клієнтами і абсолютно в хамській манері махав руками на вихід та наполягав, що я займаю їх час і я маю негайно покинути відділення, бо тут заважаю йому працювати.
Після ще одного дзвінка на гарячу лінію сповістили, що вони розглянуть тільки заявку на повернення коштів (від 45 до 120 і за цей час я маю виплатити суму або будуть нараховані відсотки), а відділ безпеки банку займатися розслідуванням шахрайства не буде. Мною подані заяви до кіберполіціїї та національної поліції і отримано витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження.
При цьому, відділ по роботі з клієнтами виганяє клієнтів з відділення у разі незручних питань, а банк допускає шахрайські дії з кредитними коштами. В даному випадку служба безпеки банку проігнорувала шахрайські дії, але банк вважає, що відповідальність за це має нести клієнт, який є потерпілою стороною.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.