Негативный опыт работы с LiqPay
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Но! Когда я зашел в свой платежный кабинет, то увидел кучу отклонённых платежей. Сразу же написал в службу поддержки, на что мне ответили следующее:
«вибачте, на разі, для проведення оплат рекомендовано клієнту використати карту українського банку або обрати на сайті інші методи оплати»
Оказывается у меня заблокированы лимиты оплаты с заграничных карт. Я прошу их разблокировать, потому, что я не получаю прыбыль и все мои клиенты находятся заграницей. Получаю в ответ:
«Мені шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією 😢.
Але в даному випадку Ви можете рекомендувати клієнтам провести оплату з картки українського банку, якщо у клієнта є така картка.
Щоб ми могли передати повторно запит до відповідальних фахівців на уточнення можливості зняття обмеження Вам потрібно накопичити позитивну історію платежів.»
Так как я могу накопить позитивную историю, когда у меня не проходят платежи от моих клиентов? Абсурд, нонсенс. Если бы поддержка сразу мне написала о том что у меня будут подобные проблемы, то я бы даже не начинал с ними работу.
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.