Безпека клієнтів нульова
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Лише 29.12.2022 від консультанта ПриватБанку отримую інформацію що вивляється 28-го числа о 9 ранку відбувалися спроби щодо підбору cvv коду по моїй карті але разом з тим ніякої інформації про такі дії я не маю, в додатку до мене не надходило. Як би я це побачив ще вчора з ранку можна було запобігти шахрайським діям які були здійснені відносно мене. Дякувати консультанту який вечірній час допоміг заблокувати картку та створити заявку на повернення коштів.
Але, тепер за правилами банку необхідно очікувати 120 днів і можливо, не факт, що ці кошти будуть повернуті, разом з тим оскільки кошти є кредитними, а не власними, тому після 25 числа кожного місяця на суму яка в мене списанна, я за правилами банку чомусь повинен сплачувати відсотки. Шляхів вирішення цього питання в Приватбанку чомусь не існує, а оскільки кошти списані шахрайським шляхом, то чому з клієнт повиннен сплачувати за це відсотки за користування шахраями коштами банку, навіть не коштами клієнта. Більше того підстав для того щоб не списувати відсотки достатньо, а саме подана заява до кіберполіції та до відділку національної поліції.
Чому ПриватБанк не вважає за потрібне закрити рахунок до повернення коштів щоб клієнт не сплачує відсотки за той період коли цими коштами користується шахрай тобто протягом 120 днів клієнт повинен сплачувати відсотки банку за те що хтось користуються цими коштами.
Також виявляється що кошти які знаходяться фактично на рахунках банку мають бути ще захищені з боку клієнта.мені здається що сам банк має захищати те що знаходиться в його розпорядженні і дбати про своїх клієнтів і про захист їх персональних даних.
Отож можна підсумувати що будучи клієнтом ПриватБанку ви не маєте жодного захисту від проведення шахрайських дій, та коштів які знаходяться на рахунках у Приватбанку.
Проведення оплати в інтернеті або прив'язка картки на сторонньому сайті для здійснення подальших оплат можлива лише у разі, якщо на сайті були введені дані картки, що відомі лише її власнику. Зі своєї сторони банк піклується про безпеку коштів та робить все, щоб не дати шахраям заволодіти коштами клієнтів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей.
На нашому сайті розміщено ряд порад та правил, які допомагають клієнтам самим не потрапити на гачок шахраїв та не дати заволодіти своїми коштами.
Після невдалих спроб з введенням невірного CVV коду по картці вам було відправлено інформацію про це на електронну пошту, яку ви зазначали в банку.
Що ж до оскарження платежів, зазначимо, що строки опрацювання заявки на повернення коштів та правила оскарження регламентуються правилами міжнародної платіжної системи. За результатом обробки заявки ми додатково вас проінформуємо.