Некомпетентні співробітники чи банк не взмозі провести документ?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
26.12.2022 о 09:58 вперше через відомість створюється незарплатна виплата (по зарплатній досвід є і все проходило) для співробітника, де для списання вказується поточний рахунок підприємства. Тоді ж створені і підписані платежі по податках.
Оскільки через пару годин (тобто, біля 12:00) відомість із стану «Надіслано» не змінилась на стан «Опрацьовано», звертають в чат-підтримку.
Співробітниця Анна повідомляє, що треба ще зробити платіж на транзитний рахунок, звідки і будуть кошти надіслані на карту співробітника.
На моє уточнення «Транзитний рахунок вказати той самий, що і вказую при виплаті зарплати?» співробітниця банку Анна надає мені конкретний номер рахунку, що відрізняється від раніше зарплатного.
Відправляю кошти НА РАХУНОК, ЩО НАДАЛА СПІВРОБІТНИЦЯ БАНКУ.
Десь через три години (тобто, десь о 15:00) ніякого результату, відомість на виплату в тому ж стані.
Знову звертаюсь до чат-підтримки. Співробітница банку Анастасія повідомляє, що кошти на транзитний рахунок надійшли лише о 14:40 і тому затримка. Після чого запевняє, що протягом 30 хвилин кошти вже будуть зараховані на картку.
Наступний день (27.12) і жодного результату, відомість так і не змінила стан, кошти на картку не потрапили.
Знову звертаюсь до чат-підтримки.
Співробітниця Катерина повідомляє «Я створила заявку у технічний відділ. Вона буде розглянута протягом 1−2 днів, зазвичай протягом дня.» (до чого тут технічний відділ, я взагалі не зрозумів).
Станом на зараз (28.12, 11:15) відомість не змінила стан і кошти на картку не надіслані.
Це у банку працюють некомпетентні співробітники, які надали невірну інформацію і далі просто їм заборонили про це говорити, що вони прикривають один одного? Чи це проведення відомості для банку є такою надскладною операцією?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.