Повне ігнорування та приниження від банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
***Може ви не захочете читати ворожу мову, тому, щоб не образити почуття читача, переклала до google translate українською. Може, так мене хоч хтось у цьому банку почує***
Мені вже набридло, що банк мене принижує і повністю позбавляє прав на мої кошти тільки тому, що у мене білоруський паспорт.
Коли я намагалася дізнатися, що з моїми рахунками на самому початку війни, банк відмовчувався заготовленим повідомленням про 'блаблабла резидент країни агресора блаблабла', а в службі підтримки говорили, що для того, щоб розблокувати вхід до додатку потрібно прийти до банку, але в банку вас обслуговувати не будуть, тому що ви з країни агресора блаблабла. Тобто мені кажуть, що банку пофіг.
І тут, несподівано, через 10 місяців, банк надсилає імейл про заборгованість у 125 гривень за якесь там обслуговування. Ух ти, нежданечко. *** приватбанк, ти вже вкрав у мене мої гроші, заблокувавши доступ до рахунків і додатків і повністю позбавив мене прав клієнта. Ти що не можеш сплатити ці 125 гривень сам, з тих вкрадених у мене грошей? Камоне, це вже смішно.
Приватбанк постійно принижував мене починаючи з 24 лютого, виправдовуючись війною і ситуацією в країні. І ось через 10 місяців, ти все ще не вважаєш мене за людину, за повноправного клієнта і продовжуєш відмовляти мені у відповідях на мої запитання, принижуєш, вимагаю якусь там заборгованість. Просто заплати ці 125 гривень узявши гроші з мого $бізнесу рахунку, в чому проблема? Ти ж вмієш приймати рішення за клієнтів та позбавляти їх прав! Вчини із заборгованістю також.
Набридло бути ізгоєм і постійно чути відмовки. А ще кажуть, що українські банки найкращі, що Європейські й поряд не стояли… боже яка ж жесть і брехня.
Те, що зараз робить банк — це виставляє ультиматум: доки не сплатиш нещасних 125 гривень, з тобою ніхто розмовляти та відповідати на твої запитання не буде. Ви правда вважаєте, що в 21 столітті, в європейській країні це вірний спосіб отримання платежу? Звучить майже як 'вибивання грошей' з 90-х, посадили нещасних дівчаток отримувати ось це все в обличчя за телефони та задоволені, думаючи, що обрали правильну стратегію. Вам не здається, що форма діалогу, і двосторонньої співпраці могла б бути пліднішою? Банк нічого не робив для мене останні 10 місяців, а якихось там нещасних 125 грн. все одно вимагає. Коли банк почне робити хоч щось?
Мої питання залишаються такими ж:
1. Коли мені розблокують рахунки?
2. Як мені розблокувати рахунки, будучи закордоном? (я не можу повернутися до України)
3. Як мені розблокувати програму? Чому воно у мене заблоковане? Я не можу бачити свої рахунки і вважаю, що банк уже вкрав мої гроші. Як мені дізнатися, скільки грошей у мене на рахунках??? (І не кажіть, що щоб щось зробити треба з’явитися до банку. 5+ мільйонів українців виїхало і перебуває в Європі, вони теж усі мають приїжджати до України, щоб вирішувати свої питання з банками???)
Будь ласка, не кидайте стандартну відписку про 'постнова НБУ блаблабла…', а опишіть свої конкретні дії, які банк готовий вжити, щоб вирішити проблему. Досить уже принижувати своїми відписками.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.