Банкомат перезавантажився, не видав ні картки, ні грошей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам связываться с этим горе-банком — нужно было становиться клиентом другого банка. Вас ограбили и развели как олуха. Удачи вам в нелёгкой борьбе с этим горе-банком!
Не стоило вам связываться с этим горе-банком — нужно было становиться клиентом другого банка. Вас ограбили и развели как олуха. Удачи вам в нелёгкой борьбе с этим горе-банком!
- +
- 0
- Володимир Федоричак
- 26 грудня 2022, 17:08
- #
Проблема вирішена, банк відправив оповіщення, що повертає кошти. З зауважень:
1. Працівники відділення, з банкоматом якого виникла проблема, явно не підготовлені до подібних ситуацій, судячи по реакції в стилі, цитую дослівно «Ви у нас сьогодні не один такий».
2. Проблема саме з ПО банкомату, оскільки жодних проблем з електроенергією на момент перезавантаження пристрою, у цьому районі не було.
3. Незрозуміло, чому у випадку, коли проблема неодноразово повторюється протягом одного дня, ніхто не здогадався хоча б якусь наліпку повісити, що банкомат несправний і можливі проблеми. На зауваження стосовно цього працівникам банку, отримав круглі очі і відсутній погляд.
Ок, для мене це була неприємна, але не критична ситуація. Але для когось це можуть бути вкрай необхідні кошти і це може створити людям безліч проблем на рівному місці.
1. Працівники відділення, з банкоматом якого виникла проблема, явно не підготовлені до подібних ситуацій, судячи по реакції в стилі, цитую дослівно «Ви у нас сьогодні не один такий».
2. Проблема саме з ПО банкомату, оскільки жодних проблем з електроенергією на момент перезавантаження пристрою, у цьому районі не було.
3. Незрозуміло, чому у випадку, коли проблема неодноразово повторюється протягом одного дня, ніхто не здогадався хоча б якусь наліпку повісити, що банкомат несправний і можливі проблеми. На зауваження стосовно цього працівникам банку, отримав круглі очі і відсутній погляд.
Ок, для мене це була неприємна, але не критична ситуація. Але для когось це можуть бути вкрай необхідні кошти і це може створити людям безліч проблем на рівному місці.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.
Наскільки розумію, свої гроші ми навряд чи отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Ми можемо надати інформацію по стану заявки на повернення коштів лише за зверненням власника картки. Якщо заявка вже подана і в роботі то за її результатом ми проінформуємо клієнта. У разі виникнення додаткових питань власник картки може звернутись в чат на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.