Не отримав ні коштів, ні картки, персонал «розводить руками»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.
Наскільки розумію, свої гроші ми не отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму (20 тис. грн.) і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Ми не прагнемо створювати незручності клієнтам та перепрошуємо за некоректну роботу банкомату.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку, а кошти були списані, за зверненням власника картки подається заявка на повернення коштів. При обробці такої заявки враховуються дані, які фіксує банкомат при проведенні кожної операції та додатково можуть знадобитись результати інкасації. За результатом розгляду заявки ми інформуємо клієнта.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи стану заявки на повернення за зверненням третіх осіб, таку інформацію може отримати власник картки.