Найгірші *** зі всіх можливих банків.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Карту вони звичайно, що заблокували, всі мої скарги на рахунок роботи оператора Вікторії прийняті не були, ніякої допомоги з розблокування карти мені надало не було. Це найжахливіший банк зі всіх, з якими я мав справу.
В кінці всіх моїх спроб дозвонитись в цю шаражкіну контору і отримати хоча б якусь допомогу, мій номер просто видалили з зареєстрованого банківського аккаунту (відвязали) і тепер я навіть в службу підтримки дозвонитись вже не можу.
Шановні, ми зустрінемось в суді.
Ми піклуємось про безпеку коштів та персональних даних наших клієнтів. При зверненні в підтримку з питань, які не є загальними, а стосуються карток клієнта, балансу на рахунках і т.п. ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки і йому можна надати інформацію персонального характеру. Фахівець підтримки може надати інформацію по карткам і рахункам у разі успішного проходження ідентифікації клієнтом. В іншому випадку, якщо на питання були дані відповіді, які відрізняються від інформації залишеної самим клієнтом раніше в банку, оператор не може бути певен, що спілкується саме з власником картки.
Варто зазначити, що відповідно до вимог чинного законодавства клієнти мають надавати в банк актуальну інформацію та оновлювати свої дані, які надавали в банк раніше. Тож, якщо дані змінились, актуалізувати їх можна своєчасно у відділенні або дистанційно через Приват24.
На жаль, по даним з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку. Ми звернулись до вас в приватному повідомленні і запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по вашому зверненню в підтримку.