Приватбанк порушує вказані на розгляд заявки сроки, по повернення коштів!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
бажано мати готівку, при тому що була хвора донька і могли знадобитись раптово ліки. Через два дні (приблизно), ситуація зі світлом трохи вирівнялась і я вирішив назад через термінал приватбанку закинути 12000грн на свій рахунок. Робив поповнення і терміналі, який розміщений по середині торгового центру, де є безліч камер відеоспостереження. Після снесення всієї суми, раптово вимкнулось світло і знову ввімкнулось. Операція була розірвана і я не встиг натиснути кнопку зарахування, після внесення банкнот в термінал. Досить довго я намагався зв’язатись з приватбанком, де на очікуванні розмови, після початку діалогу, мене постійно вимикав робот. На протязі 1.5 години я все-таки оформив заявку на сайті приватбанку в особистому кабенеті, за допомогою чату з співробітником приватбанку. Цікаво, що адресу терміналу, його номер, де це сталось — нічого цього не потрібно, сказав працівник банку. Мені прийшло повідомлення, що термін вирішення проблеми 1день (в крайніх випадках до 3-х днів). Вже минуло три дні, і вже була створена нова заявка, по якій потрібно чекати безкінечність. Нефаховий підхід до роботи всіх працівників банку. Якщо є лишня сума, яка була внесена в термінал, то це має бути 100% впевненість в позитивному результаті повернення коштів, бо для чого тоді українцям такі банки, що кидають людей. При тому державні. При моїй пропозиції звертатись у поліцію, працівник банку запевнив, що поки цього робити не потрібно — напевно спеціально затягують строки, щоб потім не було можливості, або цілковито ускладнити процедуру повернення. Якщо стоїть ваша залізяка і забирає гроші в людей, то це справжній лохотрон. Розумію, про вимкнення світла, але має бути зчитування кількості банкнот та їх номіналу і напевно відразу потрібно офіційно заспокоїти свого клієнта, що так, суму внесення ми обов’язково бачимо, і якщо у вас щосб там не получається, то нехай банк списує свої зберігання, а не заробляє на клієнтах. Ніхто нікого не заспокоює, ніхто завчасно не скаже, що все «ок» з цими грошами, які для когось важко зароблені. Сервіс, що попало, одні роботи, дозвонитись важко, довго спілкуватись і занотувати повну інформацію ніхто не бачить сенсу. Одна халатність, при тому, що це банківська установа, монополіст. Буду звертатить в НБУ (вже консультувався) зі скаргою. Скільки можна ці гроші рахувати. Потрібно було визвати наряд поліції, зафіксувати вилучення коштів, а ще краще при клієнтові. А то клієнт має сам ще доказати, що він туди вносив гроші. Для чого давати ліцензію, при такому контролі зарахування коштів.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.