Інкасатори крадуть гроші?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Після чого запрацював генератор, але термінал після довгого завантаження кошти не повернув, і не зарахував, а увімкнувся у звичайному початковому режимі. Одразу ж було зателефоновано до гарячої лінії банку, і подана заявка на повернення коштів. 29.11.22 отримав повідомлення про відмову у повернені кошитів, з приводу того що було проведено інкасацію і залишку і коштів не зафіксовано! Постає питання, де ділись кошти з терміналу? В терміналі я користувався особистою приватбанківською карткою, яку і поповнював грошима, і це підтвердив спеціаліст коллцентру, також він підтвердив суму (2050грн.) яку я вносив, але зараховані вони не були! То де ж мої гроші? Інкасатори не чесні? Сьогодні подав вже третю заявку на вирішення як мені повідомили для більш детального розгляду! Куди звернутися і як мені повернути свої кошти? Номер третьої заявки 16702253
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.