Інкасатори крадуть гроші?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам связываться с этим горе-банком.
То, как работают инкассаторы этого горе-банка, особенно если терминалы и банкоматы расположены в ТЦ/ТРЦ, в сравнении с тем-же ПУМБ, делаю выводы не в пользу этого горе-банка.
Не стоило вам связываться с этим горе-банком.
То, как работают инкассаторы этого горе-банка, особенно если терминалы и банкоматы расположены в ТЦ/ТРЦ, в сравнении с тем-же ПУМБ, делаю выводы не в пользу этого горе-банка.
- +
- +1
- SergeyNina
- 5 грудня 2022, 0:06
- #
Если вы уже внесли деньги и просто не успели нажать кнопку на экране деньги должны были быть в «кассете». Инкассаторы терминала просто привозят пустую «кассету» и меняют полную на пустую. Стырить деньги из кассеты это уже за гранью наглости для работников инкассации
Если сумма пополнения видна, но не зачислена по причине что денег нет в кассете кто-то из инкассации точно будет искать новую работу.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Після чого запрацював генератор, але термінал після довгого завантаження кошти не повернув, і не зарахував, а увімкнувся у звичайному початковому режимі. Одразу ж було зателефоновано до гарячої лінії банку, і подана заявка на повернення коштів. 29.11.22 отримав повідомлення про відмову у повернені кошитів, з приводу того що було проведено інкасацію і залишку і коштів не зафіксовано! Постає питання, де ділись кошти з терміналу? В терміналі я користувався особистою приватбанківською карткою, яку і поповнював грошима, і це підтвердив спеціаліст коллцентру, також він підтвердив суму (2050грн.) яку я вносив, але зараховані вони не були! То де ж мої гроші? Інкасатори не чесні? Сьогодні подав вже третю заявку на вирішення як мені повідомили для більш детального розгляду! Куди звернутися і як мені повернути свої кошти? Номер третьої заявки 16702253
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.