Внесені кошти через термінал так і не зарахували!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Поповнювала власну картку через термінал самообслуговування. Та внесені кошти так і не побачила через якусь технічну несправність, яка з’явилася після того, як всі купюри вже були в терміналі.
Всі спроби якось виправити цю ситуацію з допомогою операторів нічого не дали. Єдине, що отримала у відповідь на звернення:
«За наданими даними операцію не знайдено. Подайте, заявку повторно.» Подавала ще раз. Але, як я зрозуміла, насправді нічого я не зможу повернути :(
Крім цього всього, щоб додзвонитися до реального оператора, потрібно ПРИМУСОВО слухати і спілкуватися з віртуальним помічником, який десять раз буде говорити та запитувати одне і теж!!! Просто марна трата часу і нервів.
Як виявилося, таке тепер часто трапляється, не у мене однієї ця проблема виникла. Просто чудово, в такий важкий час ще людей грабувати…
Як бачимо, згадані вами заявки були подані по різним пристроям. Якщо заявка подана не по тому терміналу, в якому проводилась операція, вона буде відхилена, адже в такому випадку готівка була внесена в інший термінал і по зазначеному в заявці терміналу не буде знайдено вашої операції. Ми передали інформацію колегам для розгляду питання. З вами додатково зв'яжуться.