Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентна робота служби безпеки «Приватбанку» щодо захисту персональних даних клієнта, та викрадення коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
З моєї кредитної картки 29 жовтня 2022 року, без мого відома було знято за шахрайською схемою кредитні кошти.
При спробі зайти до особистого кабінету потребувалася повторна авторизація, що свідчить про вхід до мого особистого кабінету з іншого пристрою, чого я не робила. При перегляді залишків по картам виявила списання коштів з кредитної картки (якою жодного разу не користувалася з моменту отримання). Я одразу звернулася по телефону до представників банку (на гарячу лінію). Там мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними для входу в особистий кабінет банку та оформила звернення щодо шахрайства, яке розглядатимуть до 120 днів.
Наступного дня я звернулась до відділення банку, для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці, яка коштує 100 грн., не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також мені повідомили, що нарахування відсотків буде виконуватися не дивлячись на звернення до банку про шахрайство, та написання заяви до поліції, і щомісячно до 25 числа я маю сплачувати цю заборгованість, інакше мені будуть нараховуватися штрафи.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету, данні карти нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів, чи повідомлення про вже зняті кошти мені не приходило. Сума викрадена у мене є великою і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ кредитних коштів на невідомий, і напевне, сумнівний рахунок. Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Чи вправі Банк мені нараховувати проценти, на кошти які були списані несанкціонованим шляхом?
Хотілося б, щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних данних клієнтів, та забезпечив не можливість списання коштів з рахунків Клієнтів без підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації що склалася.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 9:31
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Коментарі - 1

+
0
mlp711141
mlp711141
2 листопада 2022, 9:40
#
Искренне вам сочувствую… Не стоило вам доверять этим Приматам ваших денежек…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Некомпетентна робота служби безпеки «Приватбанку» щодо захисту персональних даних клієнта, та викрадення коштів