Підтримка має горіти в пеклі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Або Вам невідомо про негативні зміни в боті, або не пробували. Я все це робив, коли натискаю «немає питання в списку», то знову просить описати питання, і знову намагається відповісти сам бот.
Я не просто так написав, що в цьому банкоматі з інших карток без проблем знімається. В інших банкоматах також пробував.
Я не просто так написав, що в цьому банкоматі з інших карток без проблем знімається. В інших банкоматах також пробував.
Искренне вам сочувствую… Не стоило вам связываться с этим горе-недобанком… Ни один банк вам не даст скриншотов с экрана банкомата. Вам следовало бы снимать на видео процесс взаимодействия с банкоматом, чтобы доказать этим приматам их некомпетентность…
- +
- +15
- SergeyNina
- 22 жовтня 2022, 23:34
- #
Вам не скриншот нужен, а видеодоказательство, хотя придётся перебирать банкоматы
- +
- 0
- SergeyNina
- 23 жовтня 2022, 9:01
- #
Оператор вам не поможет так как многие иностранные банкоматы настроены таким образом чтобы не принимать карту определённого банка . Приватбанк не видит ошибки со своей стороны или попытки действий с картой в банкомате поэтому поддержке нужно фото или видео с банкомата чтобы понять в чем дело, но скорее всего вам придётся искать другой банкомат.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Голосовий помічник, навіть якщо телефоную з-за кордону, згаїв хвилин 5−10 перш ніж я зміг так задати питання, щоб не він давав нерелевантні відповіді, а зʼєднав з оператором.
Потім скзаав. що не можу зняти готівку за кордоном, при тому, що помилок не отрмиав, та з карток інших банків з того ж банкомату зміг зняти. Ніякої допомоги оператор не надав і навіть передати заявку вище відмовився- просив скріншот з банкомату (!) або інші докази!!!
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Якщо немає запитів на проведення операції по карті, це означає, що операція проводиться не до кінця, і відхиляється до того, як потрапляє на перевірку до банку.
В даному випадку можна спробувати скористатися іншим банкоматом.