Банк подозревака
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам доверять этому горе-банку ваших кровных денежек…
Не стоило вам доверять этому горе-банку ваших кровных денежек…
Приватбанк, ну і? Чи замало часу пройшло щоб виправити свій косяк? Віз і нині там. Щось дуже довго ваші спеціалісти розглядають питання. Ви їм лупи роздайте (хотів написати інше слово, але воно недруковане, забанити можуть). І неспасибі, бо ніякого розуміння нема.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Суть: клієнт банку має розрахунковий рахунок ФОП у Приватбанку і користується ним. Більш-менш, бо за іншим валютним рахунком гроші десь вештаються вже близько тижня (відправлені з Європи, але не надійшли на рахунок), але то таке. І ось йому, клієнту, який авторизувався звичайним шляхом з того самого ноутбука за тією ж самою IP адресою в суботу в середині дня і відкрив карту ключ до рахунку при виході з акаунту має БЛОКУВАННЯ акаунту. На мейл приходить таке: «Шановний Михайле Васильовичу!
підозрілі операції
Нещодавно за Вашою карткою 5*91 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Розблокувати картку Ви можете зверніться до підтримки 3700 або чат-онлайн pb.ua/1965»
Звичайно, на 3700 перекидають з одного оператора на іншого, результату нуль. Увійти в акаунт змоги нема бо немає карток фізособи (не треба вони мені, наприклад). А єдина доступна картка для входу за допомогою пін-коду -тадам!- заблокована картка. Є ще корпоративна, вона активна, але не відображається як доступна, увійти по ній немає можливості. Чат пропонує йти до відділення, але у понеділок (а зараз субота), інакше ніяк. Виявляється ось що: кожного разу, коли клієнт відкриває картку онлайн, вона блокується (не знаю, де це вказано в горах макулатури нормативних документів банку, але ж можна було б зробити хоча б «popup window», нє?). Якщо є картки фізособи, можна зайти по них і в чаті розблокувати картку. Якщо таких карток немає, то ой («алгоритм сломался, несите следующего»). Як на мене, то блокування акаунтів при нормальному вході (до речі, блокують саме акаунт з аргументом «неправильне введення паролю», але це маячня, я знаю пароль і тим більше не вводив його неправильно) є актом «трошки дебілізму». Приватбанк, ну серйозно, що це таке? І не треба писати «бла-бла-бла, нам прикро, що у вас склалось таке враження…» Нам теж прикро що вам прикро)
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.