Мінфін - Курси валют України

Встановити

Так втрачають клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ths 12 жовтня 2022, 13:18
Після чергового зняття готівки отримав від банка повідомлення що ліміт видаткових операцій вичерпано і потрібно надати в банк документи про походження коштів. Ок, надіслав декларацію ФОП разом із запитом збільшити ліміт. Надані документи перевірку пройшли, проте відмовили в підвищенні ліміта. Виявляється, вони можуть підвищити ліміт тільки на суму яка є в наявності на рахунку картки, а не на суму, яка вказана в декларації. Тепер кожного разу, коли я хочу зняти кошти, маю телефонувати чи писати в банк, витрачати пів години щоб пояснити службі підтримки мету звернення (вони не відрізняють денний ліміт картки від загального ліміту видаткових операцій який враховує всі ваші зняття) і подати заявку на збільшення ліміту видаткових операцій на суму, яка є на картці. Час виконання заявки, увага, до кінця робочого дня! Тобто, якщо ви клієнт цього банку, хочете просто зняти свої кошти в гривні в межах ліміту встановленого нбу на добу, і вже перевищили свій ліміт видаткових операцій встановлений банком, ви маєте кожного разу витрачати купу часу на розмови з банком, а потім чекати наступного дня щоб зняти ці кошти!
От такий сервіс. Я намагався п’ять разів пояснити менеджерам банку що це повний абсурд і закликав зробити що-небудь, щоб встановити ліміт вказаний в декларації. Проте кожного разу отримував відмову, мовляв що технічної можливості такої немає і передати вони нікуди нічого не можуть. Ну що ж, так втрачають клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:19
Вітаємо.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Для збільшення ліміту видачі готівки в зазначеній ситуації необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. В той же час, обмеження не стосується безготівкових операцій.

Коментарі - 2

+
+17
Ths
Ths
12 жовтня 2022, 15:28
#
Як ви бачите по відповіді представника банку, вони дійсно неадекватні і навіть не можуть прочитати суть проблеми.
+
0
mlp711141
mlp711141
14 жовтня 2022, 23:47
#
Искренне вам сочувствую… Бегите подальше от этого горе-банка…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку