повний ідіотизм та непрофесіоналізм.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Андрей Кузнецов
- 13 жовтня 2022, 1:12
- #
1) я апріорі не міг створити нову заявку, бо сервіс 11/10 не працював, я не міг вибрати відділення. Про що я чітко повідомив оператору. Ніякої спроби якось допомогти мені банк не зробив. Ні про яке «можете отримати готівку без замовлення» мені навіть слова не сказали. Я спілкувався два дні з двома операторами. Абсолютний ігнор моїх запитань та аргументів. Отже, справа не в некомпетентності оператора, а в тому, що мені прямо зараз брешуть.
2) зважаючи на те, що сервіс заявок не працював, я якраз і аргументував, що замовлені мною долари повинні лежати на відділенні. То чому я їх не можу забрати? Мені а) відмовили в оновленні заявки б) жодним словом не омовились, що я можу підійти до відділення і спробувати зняти замовлені кошти в) більш того, мені чітко сказали, що я обов’язково повинен робити нову заявку, хоча сервіс, як я вже казав, не працював.
3) мені взагалі ніхто не зможе гарантувати, що «завтра» відділення буде працювати. А банк, замість того щоб допомагати клієнту, навіть не намагається якось вирішити проблему, доки не почнеш скандалити.
4) я бачив, що статус моєї старої заявки «затверджено». Аргумент «замовлення не є безстроковим» — це повна маячня. Оператор чітко бачив, що заявка дійсна, не кажучи про те, що я йому про це повідомив. Коли я почав давити і вимагати відповідей, хтось же написав «можете звертатись до відділення для отримання коштів»? Чому до цього два дні позиція банка була інша, а тепер мені заявляють, що заявка взагалі не обов’язкова?!
2) зважаючи на те, що сервіс заявок не працював, я якраз і аргументував, що замовлені мною долари повинні лежати на відділенні. То чому я їх не можу забрати? Мені а) відмовили в оновленні заявки б) жодним словом не омовились, що я можу підійти до відділення і спробувати зняти замовлені кошти в) більш того, мені чітко сказали, що я обов’язково повинен робити нову заявку, хоча сервіс, як я вже казав, не працював.
3) мені взагалі ніхто не зможе гарантувати, що «завтра» відділення буде працювати. А банк, замість того щоб допомагати клієнту, навіть не намагається якось вирішити проблему, доки не почнеш скандалити.
4) я бачив, що статус моєї старої заявки «затверджено». Аргумент «замовлення не є безстроковим» — це повна маячня. Оператор чітко бачив, що заявка дійсна, не кажучи про те, що я йому про це повідомив. Коли я почав давити і вимагати відповідей, хтось же написав «можете звертатись до відділення для отримання коштів»? Чому до цього два дні позиція банка була інша, а тепер мені заявляють, що заявка взагалі не обов’язкова?!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
В назначений день трапився обстріл. Світла не було, відділення не працювало
Наступного дня, 11/10 теж обстріл. Після відбою тривоги я зв’язався зі службою підтримки, чи працює моє відділення, щоб нарешті забрати свої долари. І тут СЮРПРИЗ! Мені заявляють, що заявку треба робити ЗАНОВО! Заново — це за замовчанням не на «сьогодні». Обновити стару заявку мені відмовили. Хоча ж начебто по логіці замовлені мною долари лежать у відділенні. Більш того, коли я спробував створити заявку на 12/10, я це НЕ ЗМІГ ЗРОБИТИ — сервіс тупо не працює. Так звана «підтримка» заявила «спробуйте завтра». Замість того щоб поновити стару заявку, що зробила б кожна адекватна людина.
11/10 те ж саме — потрібного мені відділення тупо немає в переліку.
Сьогодні вже 12/10. НАРЕШТІ сервіс замовлення готівки запрацював. Роблю заявку на 13/10. Одразу після замовлення мені видає перелік моїх заявок, і О ЧУДО!!! першою в переліку стоїть заявка за 10/10 зі статусом «Підтвердженно»! То чого, питається, мені дві доби компостують мізки, якщо моя заявка дійсна?
Ну добре, пишу в чат, так і так, чи можу я використати стару заявку, яка наразі дійсна? Вгадайте що далі? Вони дають мені форму підтвердження заявки, де старої заявки вже немає. Випарувалась кудись, мабуть. Куди, невідомо, ніхто не розказує.
Я з них не зліз, так сказати. Далі копіпаст з чату
Б: Якщо кошти не забрані, то заявка скасовується
Я: 10 хвилин назад вона була дійсна
Б: Є тільки заявка на 2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Я: 10 хвилин назад мені показало, що є заявка за 10/10 зі статусом «підтверджено»
Я: шо ви брешете?
Статус заявки на замовлення готівки
Виберіть заявку:
2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Закрити вікно
Далі
Я: що це? нашо мені ця форма? 10 хвилин назад була стара заявка зі статусом «підтверджено»
Б: Пару хвилин, будь ласка.
Б: так, ви можете звертатись до відділення для отримання коштів
Я: Дякую.
Отже, як з’ясувалось, ніяких РЕАЛЬНИХ перешкод, щоб віддати мені мої ж кошти, не було. І мені тупо компостували мізки ось вже третю добу. І це під час війни, коли невідомо, чи буде завтра працювати банк.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
У разі, якщо не вдалось отримати кошти в запланований день, дійсно, потрібно сформувати нову заявку, адже такі замовлення не є безстроковими. Або ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі.