Обман клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Офпред Приват-Банка брешет — полные условия такие:
«20 грн щомісяця, у тому числі ПДВ, але не більше залишків коштів на рахунку».
Т. е. если баланс 0 — то ничего платить не надо!
«20 грн щомісяця, у тому числі ПДВ, але не більше залишків коштів на рахунку».
Т. е. если баланс 0 — то ничего платить не надо!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Коли ми сказали що відкриваєм для того щоб зробити ЕЦП, спеціаліст почала розповідати, що якщо карткою не користуватись, то наче там буде зніматись якась плата. Це щоб Ви розуміли звичайна Універсальна картка. Тож у мене виникає питання, чому великі спеціалісти вводять людей в оману. На яку публіку розрахований цей цирк? Я то розумію з якою ціллю це робиться: змусити клієнта користуватись грошима з карти, чи поповнювати своїми, і давати заробити банку.Це було перше питання, а друге це хамовитість самих консультантів, як до нас, так до клієнтів які обслуговувалися поруч у сусіднього спеціаліста. Чомусь, не зрозуміло чому на це закриває очі керівництво відділення банку, або вони просто не в курсі.
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
Що стосується питання якості обслуговування, ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Щоб уточнити деталі, написали вам в приватні повідомлення.