Не видача коштів банкоматом 20 000 грн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
На протязі 48 годин кошти мені не прийшли. Зателефонувавши в колцентру на 3700 мені повідомили, що в запиті відхилено, так як банкомат видав кошти і збій не зафіксовано. Після цього я декілька разів звертався з проханням детально перевірити інформацію з записом розмови з оператором та щоб передивились відеозаписи для підтвердження того, що коштів я не брав та зробив все як сказав оператор. На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили так як о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото вони не знають.
Виходить, що через їх некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). І в поверненні мені «остаточно відмовили» — зі слів працівника банку який мені телефонував.
До кого і в які інстанції мені потрібно звертатись для отримання власних коштів які я втратив через недбалість працівників банку?
Ми уважно ставимось до будь-який спірних ситуацій та завжди готові піти назустріч клієнту. Це ж стосується і ситуацій, коли кошти були списані з картки та не видані банкоматом з технічних причин.
Профільні фахівці розглянули вашу заявку на повернення коштів. Важливо розуміти, що будь-яке рішення по такій заявці, позитивне воно чи негативне, не приймається випадково, а завжди спирається на інформацію, отриману при перевірці фахівцями. При знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. На цю інформацію спираються фахівці. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомату.