Не видача коштів банкоматом 20 000 грн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
- +
- +39
- Fantomas2020
- 6 жовтня 2022, 15:14
- #
Претензия в ПриватБанк, жалоба в Национальный Банк Украины. Если не поможет — заявление в полицию.
- +
- +43
- Сергій Данилейко
- 6 жовтня 2022, 16:58
- #
Шановні фахівці банку, як би ви виконували відповідально свою роботу такого б не було!
Як би ви детально розглянули інформацію та прослухали мою розмову з оператором, та співставити час як все відбувалось, то ви б помітили, що в розмові чітко оператор запевнив мене, що є збій і банкомат готівку не видав на той момент коли я був біля банкомату! Я виконував чітко інструкції вашого оператора! (Чому я повинен втрачати свої гроші із за невірно наданої інформації вашого співробітника). І пішов від банкомату після того як ваш співробітник чітко сказав мені, що я можу це зробити! Якщо я пішов після того як ваш співробітник дав на це дозвіл і зафіксував це, а банкомат через певний час дійсно відкрив купюроприймач, то це вже не є моєю проблемою! Це ваша проблема. І знову ж таки, на фото забираю гроші я чи хтось інший?
Тим більше зняття було в 09:52, а ви пишете, що купюроприймач відкрився в 10:12.
Чому я повинен втрачати гроші через вашу недбалість?
- +
- +15
- Сергій Данилейко
- 6 жовтня 2022, 17:08
- #
Шановні фахівці банку, як би ви виконували відповідально свою роботу такого б не було! Як би ви детально розглянули інформацію та прослухали мою розмову з оператором, та співставити час як все відбувалось, то ви б помітили, що в розмові чітко оператор запевнив мене, що є збій і банкомат готівку не видав на той момент коли я був біля банкомату! Я виконував чітко інструкції вашого оператора! (Чому я повинен втрачати свої гроші із за невірно наданої інформації вашого співробітника). І пішов від банкомату після того як ваш співробітник чітко сказав мені, що я можу це зробити! Якщо я пішов після того як ваш співробітник дав на це дозвіл і зафіксував це, а банкомат через певний час дійсно відкрив купюроприймач, то це вже не є моєю проблемою! Це ваша проблема. І знову ж таки, на фото забираю гроші я чи хтось інший? Тим більше зняття було в 09:52, а ви пишете, що купюроприймач відкрився в 10:12. Чому я повинен втрачати гроші через вашу недбалість?
Запросите фото с банкомата и, а полицию на поиски
- +
- 0
- GrugoriyHoland
- 7 жовтня 2022, 6:55
- #
… на каком основании банк даст клиенту фото с камер???
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 6 жовтня 2022, 20:03
- #
В таких местах обычно стоят видеокамеры, ищите и просите записи с них, чем быстрее, тем лучше, то что архивы долго не хранятся
Искренне вам сочувствую… Не стоило вам вообще связываться с этим горе-банком! В дальнейшем, снимайте процесс на видео, не показывая пин-коды, чтобы передать журналистам как банк вас грабит!
- +
- +40
- SergeyNina
- 6 жовтня 2022, 22:57
- #
Суппорт конечно «молодец». Вы снимали за один раз 20 000 гривен банкоматом с функцией приёма банкнот? Наверное да.
Если бы разбили сумму на 5000+5000+5000+5000 проблемы бы не было. Поздравляю, вам попался неопытный человек в тех поддержке.
Алгоритм ваших действий должен был быть следующим даже если оператор видит ошибку выдачи наличных.
1. Ждёте пока механика банкомата остановится и опять будет начальное меню
2. Жмёте кнопку отмена на клавиатуре с пин кодом раз пять или десять или долгое нажатие карту должно выдать назад
3. Просите кого-то вставить свою карту в банкомат и попробовать пополнить на любую сумму чтобы открылось окошко принятия наличных.
Если это ничего не дало только тогда уходить.
А лучше все снимать на видео.
Вероятнее всего глюкнула механика на большой сумме и следующий пользователь забрал ваши наличные. Вернуть их будет очень трудно практически нереально.
Ау приват. А не хотите ли вы ограничить разовую сумму выдачи наличных 5000 гривен чтобы это не повторялось дальше?
- +
- 0
- SergeyNina
- 6 жовтня 2022, 23:04
- #
20 000 гривен это 200 купюр по 100 гривен, а если банкомат выдаст 50 гривневыми ещё больше купюр которые банкомат физически выдать не может из-за ограничений механики, вот и результат, если работники банка меня читают ограничьте разовую выдачу наличных 5000 гривен как сделали многие банки в своих банкоматах, надо клиент снимет несколько раз по 5000 и все,такой проблемы никогда не будет
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
На протязі 48 годин кошти мені не прийшли. Зателефонувавши в колцентру на 3700 мені повідомили, що в запиті відхилено, так як банкомат видав кошти і збій не зафіксовано. Після цього я декілька разів звертався з проханням детально перевірити інформацію з записом розмови з оператором та щоб передивились відеозаписи для підтвердження того, що коштів я не брав та зробив все як сказав оператор. На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили так як о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото вони не знають.
Виходить, що через їх некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). І в поверненні мені «остаточно відмовили» — зі слів працівника банку який мені телефонував.
До кого і в які інстанції мені потрібно звертатись для отримання власних коштів які я втратив через недбалість працівників банку?
Ми уважно ставимось до будь-який спірних ситуацій та завжди готові піти назустріч клієнту. Це ж стосується і ситуацій, коли кошти були списані з картки та не видані банкоматом з технічних причин.
Профільні фахівці розглянули вашу заявку на повернення коштів. Важливо розуміти, що будь-яке рішення по такій заявці, позитивне воно чи негативне, не приймається випадково, а завжди спирається на інформацію, отриману при перевірці фахівцями. При знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. На цю інформацію спираються фахівці. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомату.