Мінфін - Курси валют України

Встановити

Рахунок закритий через технічну причину

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
kish322 1 жовтня 2022, 16:57
Відкрив ФОП у Приватбанку в липні 2021 року і успішно отримував на нього валюту, продавав її і гривні переводив на власну картку для виплат. З того часу не було ніяких проблем, але 28 вересня 2022 року по звичайному алгоритму продаю валюту, створюю платіжку на переказ на картку і вона зависає на цілий день, в підтримці кажуть просто чекати. Наступного дня відкликаю платіжку, створюю нову, але результат той самий, «просто чекайте». В п’ятницю ситуація така ж, але оператор служби підтримки вже створює заявку в технічний відділ для розгляду питання. Того ж дня ввечері мені телефонують із головного офісу Приватбанку і повідомляють, що заявку розглянули і рахунок карти буде заблокований через технічну причину. Ні саму причину, ні чинники які призвели до неї, оператор повідомляти відмовився, було сказано що я ніяким чином не можу повпливати, і це сталося не з моєї вини, а з вини банку. Запропонували приїхати у відділення і відкрити нову карту з новим рахунком. Як я можу довіряти банку, відкриваючи новий рахунок в ньому, якщо його можуть закрити в будь-який момент, без повідомлення причини, для чого мені тратити 2−3 години робочого часу в чергах щоб через кілька місяців рахунок знову був заблокований.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2022, 17:54
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково зв`яжемось з вами в приватних повідомленнях.

Коментарі - 1

+
0
kish322
kish322
26 жовтня 2022, 20:10
#
Тим часом пройшло 25 днів, а проблему навіть ніхто не намагається вирішити. Приватні повідомлення пусті, можливо турбота про клієнтів, не відволікати будь-якою ціною. Головне — це запитати після звернення у відділення: чи буду я рекомендувати банк своїм знайомим, так, звісно!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝 / Рахунок закритий через технічну причину