Шахрайські дії з картками та повна безвідповідальність банку/ некомпетентність співробітників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Жодних підтверджень в момент списання коштів моя мама не робила і в Приват24 не могла навіть зайти. Через декілька годин після того, як вона отримала змогу зайти в Приват 24, виявилось що кошти зняті.
Одразу була направлене телефоном звернення до підтримки про блокування карток. Наступного дня мій чоловік з мамою звернулись в фізичне відділення за адресою м. Київ, Вишгородська 45 з вимогою прийняти заяву про скасування транзакцій та початок внутрішнього розслідування службою безпеки. У намаганні написати таку заяву, співробітники банку відмовили, посилаючись на те що ніякі заяви вони не приймають та відправили звертатись в поліцію.
Наступного ж дня, була написана заява у відділку поліції та відкрите провадження. З витягом з реєстру ми знову звернулись в те саме відділення банку. Також до банку змогла прийти я, донька, та апелюючи до договору офрети Приват банку та через галас який ми навели у відділені, до нас таки вийшов голова відділення, та сказав що потрібно скласти заяву на відкриття розслідування то відкликання транзакції. Виявляється все ж таки такі заяви подаються, але їх треба вигризати скандалами, бо співробітники тупо морозяться.
Далі було ще цікавіше. Ми відновили доступ до Привату24, щоб я могла подивитись, чи приходили сповіщення про транзакції. Так вони дійсно приходили, але, для того щось підтвердити їх потрібно було зробити наступне: зателефонувати особисто в приват банк та підтвердити транзакцію або завантажити фото в додаток. Жодна з цих операцій не була зроблена. Я одразу ж звернулась до мобільного оператору, щоб перевірити чи не були здійснені дзвінки в той день з нашого телефону, оператор підтвердив що ні.
Через буквально 15 хвилин як ми вийшли з відділення, до нас зателефонували з підтримки ПриватБанку та повідомили що в нашій заяві нам відмовлено, адже в них в системі показує що авторизацію платежів ми начеб-то підтвердили. На вимогу надати технічну розширену документацію того, яким точно чином була зроблена авторизація банк нам відмовив. НАДАВАТИ ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ чому та на якій підставі нам відмовлено в скасуванні платежів нам теж відмовлено. Оператор просто постійно повторює що ніяких письмових підтверджень вони не дають, тобто я маю вірити їм на словах.
Зважаючи на абсолютно недбале відношення до подібних ситуацій банком та їх співробітниками, вважаю за потрібне судове розслідування не тільки самої шахрайської махінації, але й розслідування недбалості банку щодо проведення фінансових транзакцій. Відповідно до відкритого провадження ми звернулись до адвокатів, та плануємо вести судові справи.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та детальніше розібратися в ситуації.