Шахраї вкрали гроші з кредитної картки пенсіонера
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
У серпні 2022 року почали надходити смски на телефон що в мене борг і я маю його погасити! Пішла до найближчого відділення Приват Банку, там менеджер мені сказав, що з моєї картки були зроблені 2 покупки на якомусь Американському сайті, на загальну сумму 5583,71 грн, начебто хотіли зробити ще покупу, але не вистачило грошей, CVV код підбирали з декількох спроб і цей борг на мені і я маю його погасити!
Залишила через телефон 3700 заявки на блокування цієї картки і на повернення цих грошей, також написала заяву до Поліції про шахрайські дії.
Минуло вже 3 тижні і нічого не чути, але що робить Приват Банк, він з моєї ПЕНСІЙНОЇ картки списує гроші в погашення начебто мого боргу і це під час війни, де мені тепер брати гроші на ліки?
Знову подзвонила до горячої лінії, там мені почали розказувати, що Приват Банк тут начебто ні до чого і йдіть в Поліцію, поліція каже ми тут також нідочого, це витік данних з Приват Банку, хай цим займається С Б Приват банку… Люди, де шукати справедливість? Що робити?
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з подібною ситуацією. Оплати, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Якщо картка не передавалась третім особам радимо перевірити, хто міг отримати доступ до конверту з карткою і таким чином дізнатись її дані необхідні для проведення оплати.
Заявки на повернення коштів вже створені та знаходяться в роботі. Ми будемо оскаржувати дані операції за правилами міжнародної платіжної системи, яка встановила регламент на обробку таких заявок до 120-ти днів. Як тільки ми отримаємо інформацію щодо успішності оскарження ми вас додатково проінформуємо.