Не працює система SWIFT платежей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Підтверджуємо ! У нас аналогічні ситуації по валютним операціям ! І їм нічого не доведеш !
З іншими банками все Ок і вся валюта надходить , а у Приватбанка своя політика введення бізнесу !
Аналогичная ситуация, платеж завис на стороне кореспондент банка, который еще и не отвечает на запросы валютных менеджеров привата, уже почти 2 месяца прошло, какая причина неизвестно.
Какие банк гоняет деньги если они *** вообще у банка корреспондента? Выспался банк посредник через которого ваш отправитель слал деньги, вот пусть ищут деньги если вы не хотите этого делать за свой счёт
Из банка-корреспондента отправителя они ушли два месяца назад, и находятся в банке-корреспонденте получателя, и мне кажется, что если банк берет на себя функцию получения swift платежей и берёт за эту функцию деньги, то должен и как-то решать проблемы со своим партнёром — банком-корреспондентом.
- +
- 0
- Татьяна жолоб
- 12 вересня 2022, 22:27
- #
У нас аналогічні ситуації по валютним операціям ! І їм нічого не доведеш ! у Приватбанка своя політика введення бізнесу !
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
На наше підприємство два місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк вже два місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку. Проблема так і не вирішена…
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. За отриманою від вас інформацією банк здійснював пошук платежу, однак такий платіж не було знайдено зарахованим на наші рахунки. Ймовірно, що кошти можуть знаходитись на рахунках банка через який проходив платіж.
Якщо ваше рішення зміниться і ви будете готові надати нам swift-протокол, який допоможе нам розшукати платіж за встановленою процедурою, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.