Тримають клієнтів за ІД**ТІВ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Ваша відповідь доводить що іде ігнорування КОНКРЕТНОГО ЗАПИТАННЯ на яке банк не взмозі надати відповідь і пояснити на якій підставі банк відмовляє у прийнятті нашої заяви та по якій причиті ми маємо здійснювати редагування заявий яка була зроблена згідно шаблону? Шаблон був
використаний з приват24 як і сказала валютний менеджер!
А надалі вона просто зателефонувала та повідомила що їй такий документ не підходить, і ніякий пояснень і альтернативних варіантів вирішення надано не було !
- +
- +23
- Євген Ковалевський
- 12 вересня 2022, 17:48
- #
Які профільні фахівці , ? Ви навіть тут брехню пишете !!!
Ох і Приват Банк
- +
- 0
- StarFighter27
- 13 вересня 2022, 11:58
- #
Там уже нет никаких спецов. Кум, брат, сват и хоть кто-нибудь да на малые деньги…
- +
- +19
- Alex654321
- 12 вересня 2022, 18:09
- #
Приват Воры аферисты и мошенники!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
І замість адекватної відповіді та на надання пояснень, проігнорувавши поставлені запитання просто відповів що треба створити нову заяву!
Найгірший банк в УКРАЇНІ ПО КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ!
Максимальна неповага!!!
Додаю сам лист
23.08.2022 р. бухгалтер нашого підприємства зателефонувала валютному менеджеру, щоб уточнити що необхідно зробити для передачі валютної виручки до іншого банку, післячого менеджер повідомила про те що не обхідно скористатися шаблоном в ПРИВАТ 24 для бізнесу та додати цей документ у розділ довідки, якщо щось не зрозуміло то зателефонувати на 3700.
Бухгалтер скористалася чітким шаблоном та створивши документ зателефонувала на 3700 щоб уточнити куди саме додати докумен. В кінці дня менеджер зателефонувала і сказала шо документ не туди доданий і взагалі не правильно складений і потрібно переробити змінити слово «просимо» на слово «надаємо дозвіл» та слово «перевести», а не «передати». Наше підприємство співпрацює з іншими банками України де також використовується схожий шаблон у якому також вказується інформація про те що ми простимо один банк перевести валютну виручку до іншого банку на валютний нагляд. Озвучити підставу та надати пояснення по який причині є необхідність коригування даного листа валютний менеджер не зміг.
Директор нашого підприємства з наступного дня був увідпустці. Тому відкликати деректора з відпустки чере якісь не зрозумілі та без підставні вимоги працівника Приват Банку, можливості не має.
Просимо розглянути наш лист про певедення валютної виручки до іншого банку який додаємо до цього листа. Або надати обґрунтування якими нормативними документами так конкретними пунктами цих документів регулюється написання даних заяв, та на якій підставі банк відмовляє у прийнятті нашої заяви та по якій причиті ми маємо здійснювати редагування заявий яка була зроблена згідно шаблону.
Профільними фахівцями було детально розглянуто вашу скаргу та надано зворотній зв'язок. При контакті з вами валютний менеджер озвучив інформацію про варіанти вирішення вашого питання і так, як ви відмовились від одного з них була запропонована альтернатива і одразу надана інформація про необхідність змінити певні поля в завантаженому шаблоні.