не можу зробити переказ на зарубіжну картку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Искренне вам сочувствую… Не стоило вам доверять Приматам ваших денежек…
- +
- +20
- Євген Ковалевський
- 9 вересня 2022, 12:19
- #
Не вирішена проблема ви чого з глузду зьїхали
- +
- +15
- Alex654321
- 9 вересня 2022, 14:19
- #
У меня Приват при пополнении вообще просто украл 700 грн!)))
Таких случаев очень много!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
За півтора місяці не вирішити питання по переказу з карти на карту, про що розмовляти !?
Зі своєї сторони ми успішно відправляємо кошти на рахунки банка отримувача за створеними вами платежами, однак банк отримувача відхиляє платіж і тому гроші повертаються назад на вашу картку. Така операція проходить в кілька етапів.
Списання коштів з картки (відправка платежу), якщо на цьому етапі є обмеження або ліміти від нас, то платіж відразу буде забраковано без списання. Якщо ж операція (списання) проходить, то на нас чекає наступний етап — запит на зарахування до банку отримувача.
Якщо отримувач підтверджує це і проводить зарахування на свою картку — то кошти отримано на кратку адресату.
В іншому ж разі, коли банк не приймає оплату, то кошти повертаються на картку відправнику.
Я даній же ситуації, банк отримувач по своїм причинам не приймає оплату та повертає її до банку відправника.
На жаль, ми не можемо вплинути на це рішення і вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Також цю інформацію ви можете бачити в своєму Приват24 зайшовши в архів платежів.
Щодо ситуації, яка склалась при ваших зверненнях до підтримки, ми обов'язково розглянемо та приймемо необхідні заходи.