Як залитись без коштів, з заблокованими картками і участником Gold-клуб
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Уезжаете за границу? Заберите свои деньги из Примата! Перейдите на обслуживание зарплатного проекта в другой банк!
- +
- 0
- Snizhana1gf
- 9 вересня 2022, 11:32
- #
Як ви можете аргументувати те що, що в мене ніколи не було картки голд. То була звичайна універсальна карта, якою рік не користувалась і якщо б не трапилась така ситуація з картою для виплат, то я б і не дізналась що стала щасливим власником голд карти. Ніякого повідомлення про зміну стасу карти чи про списання коштів мені не надходило.
Що до номера підтримки, вже третій день чую короткі гудки, чи може бути таке що мій номер заблокували?
Підтримка онлайн, як можна оперативно вирішувати питання якщо на зязок з оператором можна чекати години?
Що до номера підтримки, вже третій день чую короткі гудки, чи може бути таке що мій номер заблокували?
Підтримка онлайн, як можна оперативно вирішувати питання якщо на зязок з оператором можна чекати години?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Підтримка то щось неймовірне, на звязок виходять дууууже рідко, пройшла всі круги верифікації, декілька годин відправллая фото (то якість фото не така, то документи не так тримаю). Дивом пройшла ту верифікацію (а вона була не одна!)
Так як картки заблоковано, розблокувати можу іх тільки у відділенні, але біда… я за кордоном!
Оператор порадив відкрити нову картку і закрити інші картки, при закритті карток кошти будуть зараховані на нову, але знову щось пішло не так, після закриття картки мені прийшло повідомлення, що ліміт перевищено. Цікаво який ліміт? знову пів дня очікування на відповідь оператора, який пообіцяв що кошти прийдуть на протязі 48 годин (добре, ще почекаю! але опинитись без коштів, без фізичної картки — не сама приємна ситуація!)
Що ж йдемо далі, заблокована картка була привязана до зарплатного проекту, нову привязати не можу, в повідомленні мене посилає на 3700, даний запит залишився невирішеним!
Але це ще не кінець, була в мене картка, якою рік не користувалась, залишок на ній був мінімальний, але в історії по цій карті знайшла дивний платіж — 20, зроблений три тижні тому (ні призначення платежу, ні коментраря). Виявилось, що цю карту дивним чином підключили до Гол-клубу і то був членський внесок. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ?! відповіді як і чому це було зроблено так і не отримала.
За номером +38−073−716−11−31 що вказаний як для звінків з-за кордону теж біда, номер не відповідає, короткі гудки…
Це просто знущання над своїми клієнтами!
Банк формує та відправляє смс з кодом одразу, як і було у вашому випадку. Як бачимо, деякі повідомлення були відправлені та не доставлені. Ви можете звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації щодо доставки смс на ваш номер.
Додаткове підтвердження може знадобитись у випадках, коли операцію, яку проводить клієнт, система визначає ризиковою чи нетиповою. Коли ми просимо підтвердити операцію звернувшись в підтримку, таким чином ми намагаємось вберегти кошти клієнта від можливих шахрайських дій і впевнитись, що саме власник картки розпоряджається грошима.
При підтвердженні через фотоідентифікацію є певні вимоги до фотографії, які обумовлені правилами безпеки. Документ або картку в руках слід тримати так, щоб текст на них був читабельним і пальці не затуляли його. Фото має бути чітке.
Картка сама по собі не змінює рівень зі звичайної на gold, тому, якщо у вас була раніше оформлена gold картка, вона такою залишається допоки її не закрити. Відповідно клієнт є учасником gold клубу допоки у нього залишаються картки gold рівня і списується членський внесок 20грн/міс. за участь у gold клубі.
Наразі не зафіксовано труднощів з дозвоном на лінію підтримки, в тому числі, за номером для дзвінків із-за кордону. Радимо перевірити чи увімкнений у вас роумінг та чи є на рахунку достатній баланс для здійснення дзвінка. Окрім того, наші колеги в онлайн чаті на сайті банку 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією та наданою вам консультацією. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.