Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Markant 25 січня 2021, 11:05
Я начале января оплатила задолженность по карте универсальная…
оплатила полностью и карту закрыла, счет закрыла. Все карты были разблокированы.
при первом же пополнении карты были списаны деньги на карту BAD цель оплата штрафа! обратила в кол центр сказали сначала что это штраф за то что не было оплат 6 мес, потом сказали это это судебные издержки. внятного ответа не была.
Почему банк во время карантина наложил штраф?!
Откуда эта цифра 2270?!
если это судебные издержки то почему и на каком основании списали средства без решения суда!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 12:51
Добрий день!
Зі своєї сторони ПриватБанк починаючи з 01.03.2020 до 31.01.2021 відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом. У даному випадку, було здійснено перерахування коштів між вашими рахунками для погашення поточної та простроченої заборгованості.
В Приват24 ви можете отримати виписку за рахунком та переглянути інформацію детально.
Хороше обслуговування, дуже приємні працівники, працюють швидко і якісно
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 9:14
Доброго ранку!
Дякуємо, що ви з нами. Будемо продовжувати й надалі радувати вас якісним обслуговуванням!
Galla5979 24 січня 2021, 18:10
Я сейчас не в Украине. Никак не удавалось пройти идентификацию данных удалённо
Искренне благодарна операторам чата Приват 24 за профессионализм, терпение и желание помочь клиенту.
Проблема решена.
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 9:02
Доброго ранку!
Завжди можете на нас розраховувати. Для вас ми завжди поряд :)
Артур Райчинець 24 січня 2021, 17:13
Вже майже 1 рік не можу змінити кредитний ліміт з 0 грн хочаб на 1000 грн.
На початку 2020 року кредитний ліміт був 35 000 грн, потім ПриватБанк почав знижати щомісяця кредитний ліміт. За декілька місяців кредитний ліміт став 0 грн, після вияснювання з банком причин зниження кредитного ліміту, менеджери банку повідомили, що я писав заяву про те що загубив паспорт та якщо такого не було потрібно у відділення надати паспорт та ідентифікаційний код, після чого буде відновлено.
В червні 2020 року я приніс у відділення паспорт, ідентифікаційний код та довідку про доходи з місця роботи (щомісяця з 2017 року отримую з/п у ПриватБанку, з/п ~20тис.) — кредитний ліміт не був змінений.
Час від часу залишаю заявку на зміну кредитного ліміту, але все одне й теж повідомлення «Кредитний ліміт не збільшено».
Не розумію ставлення ПриватБанку до своїх клієнтів, зрозуміло одне ПриватБанк вже не той що був раніше (
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 17:50
Добрий вечір!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Anzh 24 січня 2021, 15:57
Ужасно не приятная история. Пишу это для того, чтобы люди были осторожны, взаимодействуя с этим банком. К сожалению, прошли уже те времена когда Приват-банк был одним из лучших и надежных банков Украины. Видимо, ко всему, к чему прикасается рука государства, превращается в то, чему нельзя доверять. Так случилось и в моем случае. А история вот какая:
14 января, сего года, я пополняла кредитную карту в одном из терминалов г. Николаева., пополнив карту, я решила туда еще заникуть своих личных средств в размере 500 грн, потому что планировала расплатиться этой картой в магазине в ближайшее время. 500 грн были у меня одной купюрой, терминал их взял, а потом сообщил мне о том, что не может зачислить их на мою карту и предложил три варианта перевода моих личных средств «перевести на телефон, пречислить на благотворительность или другую карту». Я выбрала вариант «другая карта», вставив сразу же свою зарплатную карту для выплат. Ответ был такой: операция прошла успешно, деньги будут зачислены на карту в течении 2-х суток" Это была пятница, впереди 2 выходных, в понедельник я проверила карту- пусто. Подумала, что в связи с выходными, еще не перечислили. Решила подождать. Жду день, два, три, четыре…, денег нет. В пятницу иду в ближайший банк выяснить причину. Специалист связывалась с банком, долго ей там вопросы задавали, наконец, она мне ответила, что подала заявку и меня уведомят о результатах розыска моих денег. Хотя., по логике вещей, какой может быть «розыск»? Ведь все деньги, поступаемые в банк должны фиксироваться автоматически, не правда ли? И почему не записывается в моей истории, сколько поступило денег, сколько личных средств будет переправлено на другую карту? Как это? Вы взяли деньги и они нигде не фиксируются? Не кажется ли вам это странным? Сегодня открываю приват-24 и получаю вот такую формулировку «На жаль, за заявкою на повернення 500 гривнів ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів«Но єто уважаеміе господа, ВЫ НЕ ВЫЯВИЛИ, а на каком основании я должна верить вашей проверке просто на с словах?
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 17:43
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Blagovistnuk 24 січня 2021, 13:37
Набрані на роботу студенти не вміють відправити в чаті смс з кодом підтвердження для зміни фінансового номера.
Придумують байки Мітяя, що блокірує оператор (в цей час як до оператора звертався особисто в абонентський відділ PLEY.
Потім пропонують перезавантажити телефон, в цей час як навіть сімка мінялась в інший телефон.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 16:32
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
gusmirnova2663 24 січня 2021, 12:23
Це просто знущання над клієнтом та не повага, як до клієнта, так і до його часу. Майже 2 години марнування часу с фахівцем Максим, який по 2 рази ставив одні й ті самі питання, подавав хибне посилання для ідентифікації мене. Де Приват знаходить таких ід***ів, при чим не перший раз стикаюся з не профіссійними операторами, які не вміють працювати з клієнтами, мешкающими за кордоном.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 15:55
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Нами було перевірено ваше звернення та буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Проблема вирішена
ak200365 24 січня 2021, 10:26
10 февраля 2020 купил авиабилет в П24, рейс был перенесен из-за карантина, затем отменен.
Авиакомпания деньги за билет может вернуть только через компанию, в которой покупался билет, т. е. через Приватбанк.
Приватбанк каждый раз предлагает связаться попозже в течение нескольких месяцев.
авиабилет/рейс: WQ5PYW
являюсь клиентом Приватбанка более 20 лет, номер карты: 4731 *** 2508
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 11:02
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема вирішена
Lunka 24 січня 2021, 3:29
23 января, находясь за пределами Украины, хотела перевести деньги с карты Привата на карту Монобанка. Приватбанк посчитал эту операцию подозрительной (не знаю на каком основании, все реквизиты, пароль, cvv код были введены правильно) и заблокировал карту и вход в Приват24(а значит и право распоряжаться остальными картами). Обратившись в чат поддержку и пройдя там верификации в полными данными, деталями последних транзакций по карте, не смогла получить никакой помощи, кроме обратитесь в отделение". Во-первых, вопрос, зачем проходить верификации, если вариантов онлайн разблокировать карты нет? Во-вторых, я не в Украине и очевидно, что обратиться в отделение не могу? Т. е. банк оставил меня в чужой стране без средств к существованию и без возможности купить билет домой, аргументируя это моей же безопасностью??? Я хочу ответить банку, что в большей опасности я ещё не когда себя не чувствовала и это не из-за каких-то мнимых мошенников, а из-за банка, которому я доверила все средства. Я знаю, что у других банков есть такие способы, как видеосвязи, почему нельзя использовать его?
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 11:36
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
SlavaTi 23 січня 2021, 21:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
В жовтні 2020 року з моей карти несанкціоновано були списані кошти на користь AMAZON, при цьому ніяких повідомлень про підтвердження платежу не надходило. Мною було подана заявка про несанкціоноване списання коштів, на що банк відповів «регламент рассмотрения заявки до 120 дней, ожидайте». З часом було надіслана відповідь з Приватбанка «К сожалению факт сбоя по вашей заявке не подтверждён». При цьому банк надав копії виписки в який вказана номер моей карти та інше Призвище власника картки, а також вказано товар який був заказан та доставлен за адресою в Нью Йорке… Таким чином банк безпідставно списам з моей кредитной картки, при наявності невідповідності щонайменше власника карти.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 10:53
Добрий день!
На жаль, не дивлячись на те, що банком було вжито всіх необхідних заходів і можливих зусиль, змушені повідомити, що справа програна, нам надійшла відмова в поверненні коштів.
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Для того, щоб отримати повний пакет документів, а також відповідь, яку ми отримали від сторони, що приймає платіж, надішліть запит на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки.
Yuliia18 23 січня 2021, 20:59
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 176/2
У листопаді 2020 року отримала повідомлення, що з моєї картки списано гроші ніби-то за покупку на сайті Амазон. Втім, я нічого не купляла. Одразу ж заблокувала картку, звернулася за онлайн допомогою. Працівники банку самостійно відправили усі документи та вирішили моє питання. У січні 2021 вже отримала свої гроші знов на рахунок.
Не зневажайте правилами безпеки під час проведення онлайн сплати! Приват банк, ваша система безпеки на надання допомоги — на високому рівні! Дякую за роботу!
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 10:38
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
nshostak 23 січня 2021, 18:58
Подала уже две заявки, по ним отказ. Разбираться не хотят, инкассация проблемы не увидела. Кто сталкивался с подобной проблемой?
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 10:34
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
tref1962 23 січня 2021, 15:58
Звернувся 23.01.21 з приводу переходу на іншого газового постачальника, розповів свою проблему, отримав вичерпну відповідь. Перед зверненням в Приват планував перейти на інший банк, який теж генерує споживачів та надає такі послуги. Але якщо це стало можливим зробити не виходячи з дому, онлайн- вирішив спробувати.Якщо після цього я зекономлю частину сімейного бюджету, а банк не втратить споживача на мій погляд всі виграють. Можливо це і надмірні вимоги, але якщо б з боку банку був активний ненав’язливий супровід в таких ситуаціях можливо результат став би ще суттєво кращим.
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2021, 17:18
Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде мати лише позитивний досвід. Раді, що ви з нами :)
Iness76 23 січня 2021, 14:02
Відділення за адресою: Харків, вул. Валентинівська, 29-Б
Пополнял через банкомат свою карту на сумму 12 000,00 грн. Положил купюры по 200,00 грн. — 40 штук и по 500,00 грн.- 8 штук, банкомат принял все купюры, но пополнил счёт только на 8000,00 грн. Я сразу же в отделении озвучил о проблеме, мне предложили позвонить по номеру 3700, я позвонил и мою заявку приняли. Пополнял я 05.01.2021, а 11.01.2021мне пришло сообщение об отказе. Я опять подал заявку через 3700, но на следующий день получил сообщение об отказе.
Подскажите пожалуйста, могу ли я запросить видео с этого терминала?
Как мне решить этот вопрос с банком?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2021, 15:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Anton81 23 січня 2021, 1:04
Сегодня 23.01.2021, я зайдя в свой Приват 24 обнаружил, что все мои карты заблокированы.
Причину блокировки сотрудники банка на горячей линии 3700, объяснить не могут.
«Робот приват 24» — написал текстовое сообщение в чате банка, и посоветовал открыть карту в другом банке и «приват» переведет туда мои средства.
Вывод:
С учётом сложивщейся ситуации «Всемирный Локдаун из-за Ковида» и тем, что я являюсь добропорядочным гражданином Украины и за последние 20лет, я не нарушил законов Украины и правил пользования картой в Приват Банке и других банках Украины, рекомендую не держать денежные средства на карте Приват Банка, так как Вас в любой момент могут лишить доступа в приват 24 и заблокировать все Ваши счета. Просто потому, что банку этого захотелось…
Сотрудники банка по горячей линии 3700 посоветовали мне написать письмо в офис «привата» г. Днепр, и в течении 7 рабочих дней я получу какой-то ответ. Интересно, что мне делать в течении этих 7 рабочих дней, если я сейчас нахожусь на самоизоляции, так как мои друзья, с которыми я был в контакте заболели «Ковидом»…
Ясно, что «дохнуть» в четырёх стенах квартиры, я не буду и мне придётся нарушить режим самоизоляции по пути следования в отделение «Привата» и открытия карточного счёта в другом банке, какое количество людей, возможно, я смогу заразить «Ковидом» и какое количество возможно от моего путешествия умрёт от осложнений — это очень «филосовский вопрос».

P. S.
Сегодня пятница 23.01 и моя электронная финансовая жизнь остановилась, как минимум на два выходных дня. Постараюсь для себя открыть что-то новое за эти выходные и попытаться прожить эти 2 дня без электронных денег…)
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2021, 10:21
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається змога надання реквізитів для перерахунку залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
MariaVasylivna 22 січня 2021, 22:13
Дуже вдячна консультанту Олені, яка швидко допомогла вирішити всі питання. Олена — висококваліфікований професіонал, уважна, швидко вникає в суть справи! Більше б таких працівників! Дуже вдячна Олені!
З повагою, Марія Василівна, Черкаська область
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2021, 10:21
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Vlad0710 22 січня 2021, 21:30
Хочу оставить благодарность на сотрудника чат-онлайн Екатерину! Помогла решить вопрос с картой с фото и индивидуальным дизайном! Подсказала превилегии данной карты. Благодаря сотруднику на протяжении 5 минут заказал услугу! Спасибо за оперативность и качественный сервис! Оценка сотруднику 5 из 5!
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2021, 10:21
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Катерини.
Беремо і робимо все, щоб ви завжди отримували якісне обслуговування :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serzh17 22 січня 2021, 20:33
Онлайн консультант быстро отменил платеж
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2021, 10:21
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 січня 2021, 18:07
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
slv9 22 січня 2021, 17:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Василя Порика, 9
Закінчився срок дії картки, треба іти в банк, міняти. Дивлюсь на сайті режим роботи відділення п-т В. Порика 9-А (Пн-Пт: 09:00—18:00, Сб-Нд: вихідний), зрозуміло що без перерви на обід. Сьогодні п’ятниця, і так як банки працюють з таким же графіком як і ми, відпрошуюсь з роботи на годинку. Вистояв в черзі, заходжу в банк в 12−28. Менеджер міні «ввічливо», зі злістю в очах, каже: «Ми уже не приймаємо, у нас технічна перерва». На моє запитання 10 чи 15 хвилин, чую в відповідь: «З 12−30 до 13−30»??? На наступне моє запитання, чому ніде на сайтах немає інформації що у вас є обід, чую відповідь: «Це не обід, а технічна перерва, у нас ця інформація написана уже давно на дверях»…Виходжу і думаю, добре що не в сусідній підворітні…І це ПРИВАТБАНК… Мені б було дуже соромно на вашому місці…
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2021, 18:15
Добрий день!
Нам шкода, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад, та в свою чергу, хочемо звернути вашу увагу на те, що графік роботи та час перерви відображається на нашому сайті: https://privatbank.ua/. Рекомендуємо перевіряти дану інформацію перед походом до відділення, щоб не виникало незручностей та непорозумінь. Достатньо обрати потрібне відділення та натиснути «час роботи».
До речі, для перевипку картки вам не обов'язково йти до віддлення. За кілька кліків та секунд ви можете перевипустити вашу картку на віртуальну. Це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
У випадку, якщо у вас є невирішені питання с банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Проблема вирішена
butik92 22 січня 2021, 16:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимира Сосюри, 5
Регулярно посещают отделение ПриватБанка на Сосюры 5. Каждый раз одни и те же проблемы: люди проходят без очереди, большинство людей в зале ожидания без масок, конечно же никто дистанции не придерживается. И это в период карантина. На замечания охрана никак не реагирует. Очень жаль что на Минфине нет возможности прикреплять фотографии, вышел бы забавный коллаж.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2021, 17:28
Добрий день!
В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.
Ми перевіримо дії наших співробітників щодо даної ситуації та по результату вам зателефонуємо.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝