Двічі списали кошти за покупку у розетці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Дякую, за швидку реакцію. Сподіваюся, що у Вашої команди вийде повернути мою втрачену довіру.
Дякую.
Дякую.
- +
- 0
- SergeyNina
- 2 вересня 2022, 23:40
- #
Спробуйте звернутися до розетки. Попросить їх пошукати ваш другий платіж. Якщо у них нема вашого другого платежу то через підтримку приватбанку або автоматично його повернуть. Термін 7−30 днів.
Мне больше интересно как можно ничего не понять по выписке в Приват24
Цілком можливо, що у виписках банку правда. Я почав аналізувати свої витрати на той період, та згадав що останні покупки в період першого списання були з використоннаям кредитного ліміту.
Але питання з відображенням доступної суми залишається відкритим і розробникам банку варто виправити цей момент аби у майбутньому не було таких ситуацій.
Дякую
Але питання з відображенням доступної суми залишається відкритим і розробникам банку варто виправити цей момент аби у майбутньому не було таких ситуацій.
Дякую
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
У виписках у веб кабінеті, чітко видно, що списання відбулося двічі. Я скинув скріншоти саппорту банка, а мені раз за разом повторювали, що це нормально і списання відбулося лише раз.
Єдине що мене збентежило, так це те, що доступна сума, яку я мав на картці була зменшена двічі.
28-го серпня і 2 вересня, ті ж самі суми.
Сума доступна до мого використання, зменшувалася двічі, на одну і ту саму величину: 2 973.00
В підтримці, мені запропонували сформувати виписку по рахунку та зробити селфі аби її отримати, я відмовився, бо вже був дуже розчарований.
Потім виявилося, що цю виписку я сам можу сформувати в кабінеті але з того документа взагалі нічого не зрозуміло.
Це стало останньою краплею.
В мене таке враження, що держ сектор як Медуза Горгона, на що не подивиться, то все камінням стає, нажаль, так само і з приватом.
Нікому не раджу ставати клієнтом цього банку. Рано чи пізно подібна ситуація торкнеться і Вас.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.