Співробітники Приват допомагають шахраям?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Питання до банку у зв’язку з вашим відгуком: яким чином, у застосунку чи на сайті, можна подивитись, з яких пристроїв/ip були виконані останні входи в приват24?
- +
- 0
- SergeyNina
- 18 серпня 2022, 0:53
- #
С тем что пишет банк не согласен. Кто это делает имеет доступ высокого уровня для осуществления таких действий. Вывод — в банке сидит крыса которая крысит деньги
- +
- 0
- SergeyNina
- 18 серпня 2022, 0:55
- #
Просто обычно после второй оплаты на одном и том же сайте идёт звонок из банка с подтверждением операции или уведомление в приват 24
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Потім о 11:51 відбувається ще один дзвінок із зазначеного номеру, та пропонується підтвердити ще одне списання тієї ж суми. Після натискання 0 для відмови, одразу починається списання коштів кілька разів по 816,42 грн (10 списань) у бік сервісу Steam. Після дзвінку у банк ці 10 платежів були повернені.
Далі я переводжу гроші, які залишились, на свою іншу карту Приват. Але після зарахування грошей на цю карту о 11:54 далі починається неодноразове списання грошей у бік сервісу Apple, яке позначене у сповіщеннях як операція у терміналі Twiterm. Загалом за 5 платежів було списано 17462,82 грн.
У той же час з першою карткою, яку я заблокувала при дзвінку у банк, відбувається її розблокування.
Уся схема виглядала би банальним шахрайством, якби не кілька незручних питань до Приватбанку:
— Яким чином після відмови від платежу 7246,05 грн по телефону відбувається списання коштів?
— Яким чином відбувається розблокування заблокованої картки?
— Чому банк спочатку вирішує повернути 2 вкрадених суми 2014,55 грн мені на картку 15.08.22, а сьогодні 17.08.2022 гроші зникають з картки, і в історії транзакцій ці операції зникають?
— Чому банк не може надати мені інформацію, на який обліковий запис Apple були зроблені платежі? З цією інформацією я би могла звернутися в українське представництво Apple.
Усі ці питання наводять на мисль, що у схемі можуть бути задіяні співробітники банку.
До речі, це не перший випадок з Приватом. Приблизно аналогічний випадок описаний:
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156347/
При цьому, банк обмежується загальними фразами у відповідь, і не видно результату його дій.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24, який має бути лише у власника рахунку. Спробуйте згадати, чи не надавали ви доступ до вашого особистого кабінету третім особам.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Наші колеги проведуть додаткову перевірку стосовно вашої ситуації, по результату якої вам зателефонує наш фахівець.