Мінфін - Курси валют України

Встановити

Актуалізація данних у трьох діях

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Hristina1983 12 серпня 2022, 14:18
Відділення за адресою: Київ, вул. А. Ахматової, 22
Декілька спроб по актуалізації даних виявилися невдалими. Спочатку виявилося, що немножливо підтягнути електронну довідку з Дії самостійно. Дзвонимо на гарячу лінію (це окрема тема для розмови — як мінімум це 15 хвилин, і тільки в тому разі, якщо задаси правильне питання голосовому помічнику) — це можна зробити тільки в відділені. Добре йдем у відділення. Пеша спроба — відділеня не працює (пішла у найближче, не перівірила праціє чи ні — моя проблема, згодна). Друга спроба — час очікуванні у черзі, повітряна тривога. Третя спроба — найцікавіша. Про неї детальніше. Оператор відділення одразу каже, що система не дає підтягнути, но давайте спробуємо. Ітог — «Не вдалося отримати документ через додаток Дія.» Дзовнимо на гарячу лінію, очікування та підбір вірного питання для голосового помічника опускаємо. Перше питання оператора «Вам у відділені відмовили приймати електорнну довідку?» Описую ситуацію. Мабуть опертор йде радитись з кімось, чекаємо. Оператор каже, що є таке проблема і радить додати довідку у друкованому вигляді, якшо є така можливість. Пояснюю, що такої можливості немає, що з переліку усіх документів, є тільки електронна довідка в Дії. Оператор звону йде на мітінг, вже триваліший по часу. Наступна порада, це зробити скріни та додати їх. З оператором відділення проводимо ці манипуляції — вона в своїй системі, я в додатку. Ітог — актуалізація не пройдена, спробуйте ще раз. І знову дзвінок на гарячу лінію. Оператор каже, що так є така проблема, її обіцяють вирішити. Після мого питання «Так що мені робити?» йде радиться далі, і каже, що така проблема тільки з Приват24, а в відділенні це можно зробити. Купа потраченого часу (робочого часу!, бо багато відділень працюють тілько по будням), та нервів і емоцій (взагалі, чому я маю доказувати, що я «гідний» громадянин своєї крайни, я маю паспорт громадянина, живу в цій країні сплачую податки!!!)
Я розумію, що оператори в відділені, оператори гарячої лінії, такі ж самі люди, працюють згідно протоколів та інструкцій, і, гадаю, не дуже можуть вплинути на ситуацію. Тому питання не до них, а до їх керівників. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Як це? Державний банк не приймає електронний документ з платформи, яка позиціонується як платформа еклетронгого документообігу і усі документи мають таку ж силу, як друковані. Як це?

P. S. Окрема подяка операторам відділеня Ахматової 22 за поміч та розуміння!
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 15:17
Добрий день!
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку