Страхування в Приват, Оцінка -1
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
В липні настала страхова подія по страховці Страхування здоров*я. Знов теж саме — заявку створити не можу в приват 24, по чату створили заявки — в історіі іх не бачу. 10 дзвінків на 3700, безліч звереннь в чат — успіху 0. Потім потрібно прикрипити документи до заявки котрих я не бачу у своій історіі, звернувся знов до чату — надіслав, прикрипити в чаті теж не змогли та розповідають мені, що я це можу робити сам через приват 24, де функція не працює. Залишив заявку 5739243 від 29.07 щоб нарешті виписку передали до страховоі, бо страхова чекає тільки документи через приват, термін розгляду заявки не призначен, сьогодні 3.08 — норм ще в роботі, коли буде вирішене питання відповіді — 0, конатакти керівника напрямку в чаті не надають. 2 скани передати в страхову — це дуже важка робота, напевно місяць часу потрібен, я вже мовчу про вирішення питання з самостійним створенням заявок в приват 24 — з травня вирішення питання 0.
Загальний відгук — підтримка он-лайн «футбол», у операторів не має мотиваціі вирішити питання, а є тільки «відфутболити».
Страховкою користуюся всією сім*єю, після виряшення поточного питання — розірву договора, іх в мене 4, та більш нікому не рекомендую вестися. Добре продати функцію, якою потім у тебе не буде можливості скористатися! Оцінка обслуговування — ставлю 1 бо немає -1 чи -2!!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.