Мінфін - Курси валют України

Встановити

обережно,схоже,шахрайство з автоцивілкою

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
lorellea 21 липня 2022, 14:51
17,06,22 зайшовши на Приват24 (з комп’ютера), оформила та оплатила автоцивілку (поліс ОСЦПВ), кошти звісно з моєї карти списали, квитанцію про оплату маю, №полісу ОСЦПВ присвоїли, строк дії страхування, все як зазвичай.
Я абсолютно певна, що з дня наступного за днем оплати, маю автоцивілку і спокійно користуюся авто.
АЛЕ просто захотілось роздрукувати поліс ОСЦПВ, щоб покласти, а авто (в любий момент можна було підглянути строк діючої страховки) проте на електронці, я полісу не знайшла.
Я звернулась на гарячу лінію страхувальника «ТАС», де сказали, що оскільки оплата здійснювалась через Приват 24, то всі питання до банку.
18,06,22 я звернулася на 3700 з проханням вислати мій поліс на електронку. Уявіть моє здивування, коли виявилось, що моя страховка НЕ активна!
Кошти списані, №полісу ОСЦПВ я маю і повністю впевнена, що авто застраховане! А при виникненні страхового випадку, не дай Бог, страхова компанія «ТАС» мені б відмовила, оскільки договір не оплачений! Наголошу, що кошти з мого рахунку Приватбанк списав!
18,06,22 через гарячу лінію 3700 я зробила заявку на усунення цієї ситуації.

Виходить, що банк кошти списуює, і надає №полісу ОСЦПВ, строк дії страхування…, а на страхову компанію кошти не надходять! і люди їздять, і якщо не виникає страховий випадок, то клієнти Приватбанку і не здогадуються, що їх ошукали!

Повернусь до моєї заявки від18,06,22. Строк розгляду був до 20,06,22 до кінця робочого дня, як повідомили на 3700. Але ні відновлення балансу на карту, ні діючого полісу, я не дочекалась!
21,06,22 я знову зателефонувала на 3700 і мене знову «ОШАРАШИЛИ», що я ніби то, залишала заявку на якісь 240 РУБЛІВ і банк розглядав її, а заявок на 890грн, що з мене списані за автоцивілку, я не подавала. ЯКІ ВЗАГАЛІ РУБЛІ, ЯКЩО В МЕНЕ ГРИВНЕВА КАРТА І СУМА ОПЛАТИ ІНША!!!
І банк ще щось там «розглядав»…
А мені потрібна автоцивілка ще 18,06,22, а не в наступному житті!
21,06,22 я знову залишила заявку через 3700 на 890грн, що з мене списані за автоцивілку. Ввечері я отримала на свою електронку листа: «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін»
З якого дива? При оформленні полісу, жодних сканів прикріпляти в Приват24 не потрібно було, а тут на якусь незрозумілу адресу я маю вислати фото документів!!!
22,06,22 до мене почали телефонувати з невідомих номерів і мовчати. Я зателефонувала на 3700 і повідомила, що прийшов лист «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін» і отримую якісь підозрілі дзвінки, де мене запевнили, що і лист і дзвінки, то дійсно здійснював банк.

Але станом на вечір 22,06,22 я так і не мала діючого полісу, оплаченого ще 17,06,22, а лише якісь неприємності у вигляді мовчазних дзвінків! Надію отримати оплачену послугу я втратила! Через 3700 я відмовилась від заявки на автоцивілку і звернулась з вимогою повернення моїх коштів, оскільки послуга так і не надана. Мені сказали, що такі заявки приймають лише особисто у відділенні банку (факт списання коштів і ненадання послуги банк не заперечував і телефонувала я з фінансового номеру, навіщо їхати до відділення?).
Довелося їхати у відділення місто Кременчук, проспект Лесі Українки 142, де я вже в 10раз (на 3700 я встигла розповісти про свою халепу, певно вже всім співробітникам гарячої лінії за ці дні) розповідала про ситуацію.
Мене вислухали, але прийняти заявку відмовились, оскільки ще не була закрита попередня заявка від 21,06,22. Я наполягла, що автоцивілка вже мені не потрібна, оскільки я застрахувалась в іншому місці, а потрібно що мені повернули кошти.
Заявку на повернення коштів я написати не змогла, бо вона пишеться лише на певному бланку страхової компанії «ТАС», якого у відділенні не було, а зразок не грузився у співробітника банку, хоча співробітник при мені телефонувала іншим колегам, і намагалася знайти бланк, але без результатно і тех підтримка своєму ж співробітнику банку також не допомогла?! (хоча яке повернення, якщо договір не оплачений, отже кошти «ТАС» не отримав і що має повертати?)
Оскільки в мене з собою була роздрукована квитанція про оплату, то я написала листа на відміну транзакції, адже послуга не надана. Строк розгляду цієї заяви до 01,07,22. І я чекала.
11,07,22 я знову звернулася на 3700, адже ліміт по карті не поновили. Мені відповіли, що моя заява опрацьована і відхилена, оскільки має таки бути написана на бланку фірми «ТАС».
На мої заперечення, що у відділенні цього бланку не має і взяти його ніде, співробітник 3700 таки направив мене у відділення і сказав, що якщо бланк не знайдуть звертатись до керівника відділення і мені допоможуть. На мою вимогу надіслати цей злощасний бланк на електронку співробітник 3700 відмовив!

Але чому мене ніяк не повідомили, що заявка відхилена ні при вході в приват24 в нижньому правому кутку жодних повідомлень про відмову, ні на електронку, хоча в моєму профілі в приват24 вона зазначена, та і сама співробітник відділення, могла б зателефонувати.

12,07,22 я знову їду до відділення, але іншого: місто Кременчук, проспект Лесі Українки 54.
І вкотре пояснюю ситуацію, і знову «загвоздка» у бланку, який відсутній!!! Керівник відділення у відпустці, а його зам Олександр, взагалі ніяк не мене не звернув увагу і навіть і не намагався вирішити моє питання! Сказав звертатися до іншого співробітника!
Знаходячись у відділенні, я знову зателефонувала на 3700 і знову вся розповідь з 17,06,22 з початку! І мені знову сказали, що з цим питанням до відділення. Коли вже у мене терпець з цим пінг-понгом урвався, співробітник 3700 сказала, що банк ці кошти не вкрав же ж, і я безпідставно вважаю, що мені не намагаються допомогти! ДІЙСНО?
Закінчилось тим, що співробітник відділення сформувала заявку на те, щоб тех.підтримка банку знайшла бланк на повернення, яку знову колись розглянуть і лише тоді мені знову потрібно їхати у відділення і писати заяву.
Правда, треба відмінти, що цього разу співробітник банку зателефонувала, після того, як бланк таки знайшли. 20,07,22 я знову вимушена була завітати до відділення, де врешті написала заяву на повернення коштів. «Протягом доби заяву на повернення мають розглянути і якщо погодять, то кошти певернуть протягом місяця», — ці слава співробітника банку сильно- сильно «порадували»
Це може биту ще не кінець!

Поки залишилась під сильним враженням від роботи гарячої лінії 3700 і тех.підтримки банку! Я розумію, що бувають, збої, але так щоб 6днів розбиритись де зависли кошти і не змогти доробити автоцивілку?! Та і яка необхідність була у моїх багаторазових відвідинах відділення банку? Послуга не надана — просто поверніть кошти! Тим паче, що договір не оплачений і кошти зависли в банку!

Зіпсовані нерви від некомпетентності співробітників3700; марний час проведений в чергах у відділенні банку і з’ясуванні хто має вирішувати моє питання: відділення, в яких відсутній бланк на повернення і технічна неможливість його ніде знайти, чи 3700 які мають бланк, але не хочуть його надати клієнту і надали у відділення лише після обробки додаткового звернення; відсутні кошти; стійке враження, що це якась шахрайська схема!
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 11:37
Вітаємо.
При проведенні оплати, списання коштів проводиться не в рахунок банку, а страхової компанії, послуги якої були обрані. Бачимо, що з вами зв`язувався представник страхової компанії. Якщо договір оформлюється із пільгою (50%), для перевірки правильності оформлення, може бути запрошено фото техпаспорту, щоб перевірити, хто вписаний у договір страхування. Оскільки пільга поширюється лише на власника авто, який надає підтвердження щодо пільгових умов. І лише якщо він за кермом.

Коментарі - 2

+
0
lorellea
lorellea
22 липня 2022, 13:11
#
А що до абсурдної ситуації відсутності бланку певного зразка! Схоже, що це навмисно мене морочили на 3770 (то створювали, а потім розглядали запити на якісь міфічні рублі, то переадресовували до відділення, а там не було потрібного бланку (ДВІЧІ), то бланк 3700 бачать, але ні мені, ні працівнику відділення без додаткового запиту на тех.підтримку не надають і зовсім ніяк не повідомили, що моя заява на відміну транзакції відхилена) А це все час!
Чому так довго і важко було вибити бланк!!! Електронка, вайбер, купа месенджерів! Не чули? Чи не вмієте користуватись? БУЛО Б БАЖАННЯ!
Знадобилось місяць часу та три відвідини відділення і це тільки для того, щоб написати заяву на повернення, яку ще будуть до місяця розглядати!
Це все зроблено навмисно, щоб якомога довше користуватися моїми коштами!
+
+15
lorellea
lorellea
22 липня 2022, 13:11
#
«пільга поширюється лише на власника авто, який надає підтвердження щодо пільгових умов. І лише якщо він за кермом» Але це не означає, що оплатити цю послугу має сам пенсіонер. При оформленні полісу всі дані і по авто (тех.паспорт) і по пільзі(пенсійне посвідчення) були надані. Зараз існує купа електронних баз, де ці дані можна перевірити. А надсилати скани на невідому електронку — це безрозсудство в наш час!
Представник зв’язувався на 6 день після оплати. Автоцивілка, це той продукт, який потрібен на певну дату, а не колись в перспективі!
«При проведенні оплати, списання коштів проводиться не в рахунок банку, а страхової компанії, послуги якої були обрані»
То чому в приват24 зазначено, що договір Неоплачений?! Отже кошти до «ТАС» так і не потрапили! А з мене списані. То хто ж ними весь цей час користується?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝 / обережно,схоже,шахрайство з автоцивілкою