Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужастное отношения ПриватБанка к клиентам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віталій Кісельов 11 липня 2022, 23:13
Добрий вечір. Два тижні тому я залишив відгук.

«„Добрий день. Я Кісельов Віталій Павлович kristalik199@gmail.com є клієнтом банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування. Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те, що банк вирішив розірвати зі мною договір банківського обслуговування. За два дні до цого випадку банк без моєї згоди списав кошти для повного погашення кредиту КУБ. У повідомленні від ПриватБанку було вказано, що залишок коштів, які знаходяться на моєму рахунку можна перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення. Але в мене немає змоги звернутися до відділення, так як я знаходжусь на тимчасово окупованій території. Якщо банк без моєї згоди може списати кошти, і блокувати рахунки, то чому не можна перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності? Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешенні питання.“»«»
Після даного відгуку на цьому ресурсі Приватбанк зі мною зв`язався по електронній адресі. Спеціаліст Анна запропонувала мені написати заяву на перерахування коштів в інший банк. Після того як я написав заяву та відіслав спеціалістові через 3 дні Анна зателефонувала мені і повідомила, що в мене є заборгованість по рахункам, а саме Приватбанк хоче щоб я сплатив 5000 тисяч гривень за ніби то втрачений термінал. Хоча термінал знаходиться в магазині. Банк аргументує тим, що «Поверніть термінал до відділення та боргу не буде, або оплатіть 5000 тисяч гривень» Але я повторюся що я знаходжусь на окупованій території і змоги повернути термінал в мене не має. Та я був згоден оплатити, чекав реквізитів для оплати цілий тиждень. При оплаті за даними реквізитами виникла відмова:
«На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу назва отримувача: КIСЕЛЬОВ В.П. ФОП!»
Допомоги у вирішенні з цього питання немає. Банк робить все, щоб не повертати мої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2022, 11:43
Добрий день!
Так як ваше обслуговування в банку обмежене — погасити заборгованість є можливість лише в касі банку без авторизації, після чого може бути розглянута заява про переведення коштів на рахунок іншого банку.

Коментарі - 2

+
0
Ans
Ans
13 липня 2022, 0:27
#
Не совсем понятно Юр или физ лицо, там же разные условия
+
0
Віталій Кісельов
Віталій Кісельов
22 серпня 2022, 10:21
#
Борги сплачені, банк не зв язується для вирішення проблеми.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝 / Ужастное отношения ПриватБанка к клиентам