Терминал самообслуживания присвоил 73100 грн!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Тут пишут, что в подобных ситуациях ПриватБанк отвечает клиентам что-то типа «На жаль, при проведенні інкасації в даному банкоматі, надлишок коштів не виявлено».
Чтобы предотвратить такой ответ, уточню, что банк ПРИЗНАЛ сумму операции 73100 грн, и прислал отправителю следующую СМС:
«Pid chas provedennia operatsii v bankomati na 73100.0 UAH zafiksovano pomylku v roboti obladnannia. Stvoreno zaiavku pb.ua/refund/24981435. Detali: pb.ua/3371»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
В итоге терминал присвоил 73100 (!!!) гривень, и отключился!
Звонок на горячую линию не помог, лишь приняли заявку и пообещали «разобраться в течение 14 дней». То есть, даже если деньги найдут, то банк будет 14 дней ими пользоваться! А ведь они предназначались на закупку гуманитарной помощи.
Нет слов, воры, мошенники и аферисты.
Если отзыв читает кто-то из сотрудников Приватбанка. Вот номера заявок: 24981435 и 24981675. Требую СРОЧНО вернуть деньги!!! Также будем писать заявление в полицию по факту хищения средств в крупном размере.
Зазвичай, в подібному випадку необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково повідомимо клієнта, котрий проводив операцію в терміналі.