Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова в обслуговуванні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Віталій Кісельов 2 липня 2022, 20:42
Добрий день.
Я Кісельов Віталій Павлович
kristalik199@gmail.com

Я є клієнтом Банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування.

Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те що банк вирішив розірвати зі мною договір баньківського обслуговування.

За два дні до цього Банк без моєї згоди списав кошти з мого рахунку кошти для повного погашення кредиту КУБ.

В повідомлені від ПриватБанку було вказано що залишок коштів які знаходяться на моєму рахунку можно перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення.Но у мене немає змоги звернутися у віділення банку так як я знаходжусь на тимчасово окупованній території.

Якщо банк без моєї присутності може списувати без моєї згоди кошти, і блокувати рахунки.Чому не можно перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності?

Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешені запитання.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2022, 10:40
Добрий день!
Фахівці зв'яжуться з вами після розгляду питання.

Коментарі - 3

+
0
Віталій Кісельов
Віталій Кісельов
4 липня 2022, 16:56
#
04.07.2022 Проблема не вирішена ніхто зі мною не зв язувався
+
0
Віталій Кісельов
Віталій Кісельов
12 липня 2022, 10:49
#
Після даного відгуку на цьому ресурсі Приватбанк зі мною зв`язався по електронній адресі. Спеціаліст Анна запропонувала мені написати заяву на перерахування коштів в інший банк. Після того як я написав заяву та відіслав спеціалістові через 3 дні Анна зателефонувала мені і повідомила, що в мене є заборгованість по рахункам, а саме Приватбанк хоче щоб я сплатив 5000 тисяч гривень за ніби то втрачений термінал. Хоча термінал знаходиться в магазині. Банк аргументує тим, що «Поверніть термінал до відділення та боргу не буде, або оплатіть 5000 тисяч гривень» Але я повторюся що я знаходжусь на окупованій території і змоги повернути термінал в мене не має. Та я був згоден оплатити, чекав реквізитів для оплати цілий тиждень. При оплаті за даними реквізитами виникла відмова: «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу назва отримувача: КIСЕЛЬОВ В.П. ФОП!» Допомоги у вирішенні з цього питання немає. Банк робить все, щоб не повертати мої кошти.
+
0
Олена Ярова
Олена Ярова
20 листопада 2023, 13:50
#
Добий день, банк відмовив мені, як ФОП, в обслуговуванні ще в червні 2023 року, без пояснень і попереджень. Побачила повідомлення про відмову в особистому Приват24 після того як закрили всі рахунки!
Сьогодні вже 20 листопада 2023 року. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має! Але я і досі не можу повернути кошти з Приват банку!
Хто може допогти у вирішенні даного питання?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку