Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Сергей Гаркавенко 20 листопада 2020, 18:50
3.11 снял в банкомате 60 грн, 13.11 и 20.11 сняли по 60 повторно, итого баланс в минусе на 120 грн, минус я загасил, карта нужна для получения стипендии, но разве это не наглость уже? Мне раз 5 говорили что это просто неверное отображение баланса и скоро все будет хорошо, но как вы думаете что? НИЧЕГО, деньги не вернулись и если верить операторам то когда вернут и вернут ли вообще не ясно. Считал лучшим банком, раньше все было более чем отлично и помогали всегда оперативно, что случилось сейчас, ума не приложу…
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 20:43
Ми працюємо над якнайшвидшим врегулюванням ситуації. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
50934357 20 листопада 2020, 18:49
Не працює переказ з карти іншого банку на картку Універсальна — заблоковано.
Не працює переказ з карти іншого банку на рахунок — заблоковано.
Не працює переказ з карти іншого банку на рахунок в Приват банку.
Я користувався послугами цього банку більше 10 років.
Тепер все. Мінус ще один клієнт. Перейшов на Моно та УкрСиббанк.

І доречі. Онлайн саппорт годину намагався допомогти. Коли вони в почали в третє запитувати що трапилось, я зрозумів що з цим банком вже нічого доброго не буде.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 20:43
Шкодуємо, що вам довелося витратити стільки часу. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Написали вам в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Scar3457 20 листопада 2020, 13:43
Прошло 14 дней деньги так и не вернули, что делать?
**********************************************************
О проблемме я писал ранее
06.11.2020
(Добрый день, сегодня проводилась оплата посылки в отделении «нова пошта» у них заглючил терминал деньги снялись а оплата не прошла, сумма так сказать не маленькая.Посылку мне конечно же никто не выдал, сказали обратиться на горячую линию привата или онлайн поддержку на сайте.Там мне оформили заявку на разблокировку суммы тоесть возврат средств.Написано что ждать рассмотрение заявки придется до 11 дней.Есть вообще вероятность что деньги не вернуться на карту? Я в шоке просто, 21 век на дворе и такая вот проблема.Кто знает что от привата ещё ждать.)
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 15:11
Як повідомили раніше, оплата була проведена, та вже сформована заявка на повернення коштів, яка знаходиться в роботі та буде опрацьована згідно регламентів міжнародної платіжної системи.
Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компаніі-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів. Про результати ми вас додатково повідомимо.
altex84 20 листопада 2020, 12:50
Неделю назад столкнулся с проблемой взять оплату частями в Привате. Неоднократно пользовался данной услугой, просрочек никогда не было. Зная что такое кредитная история, старался держать все под контролем. НО, на этот раз банк аннулировал мне данную услугу, примлав смс о том что, по адресу моей прописки есть более 50% просроченных НЕ Моих кредитов. В связи с этим прощай оплата частями. Всё бы ничего, но при этом оставили мне кредитный лимит… Спрашивается зачем. На горячей линии сказали пусть должники погасят кредиты. Почему я должен отвечать за других??? На письменное обращение в приват, уже ответили другое, что я неплатежеспособный. Т к им стала известна какая-то информация обо мне. Имея 4 карты приват банка вот такая история. Поэтому пришлось обнулить собственноручно лимит с 31000грн до нуля, и заблокировать карту. Я не должен отвечать за чужие долги, если такое дело, грош цена такому банку…
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 15:00
У даній ситуації, для перегляду рішення і доступності послуги, необхідно всім, хто прописаний або проживає на вашою адресою, погасити прострочену заборгованість перед банком.
У разі, якщо за вашою адресою не проживають боржники, для перегляду доступності послуги ви можете надати в банк довідку про склад сім`ї.
Проблема вирішена
User232323 20 листопада 2020, 12:44
Возмущению нет предела! Всегда считала Приват — самым надежным банком в Украине, но в связи с последними событиями хочется послать их подальше и закрыть все счета.

О СИТУАЦИИ:

03.11.20 возникла необходимость снять 220 грн наличными. Сняла как всегда, никаких проблем не возникло. НО

11.11.20 сумма списывается второй раз. На карте деньги не держу, так что ПБ решает снять их по ОВЕРДРАФТУ. При этом запрос на повышение кредитного лимита не приходил. В онлайн поддержке мне девушка ответила, что это временные неполадки, что это не кредитный лимит и вообще не надумывайте себе ничего, деньги скоро вернем. На вопрос «когда?» ответила — НЕ ЗНАЕМ, точных сроков нет.

Я походила, успокоилась, думаю, ну раз рано или поздно деньги вернут, закрою минус и буду дальше пользоваться картой.

Но возвращать деньги никто не торопился.
На мои вопросы в онлайн поддержку, операторы отвечали долго и заскриптоваными ответами и моей точкой кипения стало повторное снятие суммы 220 грн (20.11.2020).
ТОЖЕ ОВЕРДРАФТ! Без подтверждения
ИТОГО приват банк должен будет вернуть уже 440грн.

В ЧАТЕ ОТВЕТ ТОТ ЖЕ — когда нибудь вернем, извините простите

Звоню 3700
Перезвонила девушка и дальше начался какой-то бред. Какой ответ был получен:
«Это не кредитный лимит, то оплатить его вы ДОЛЖНЫ потому что будут потом капать проценты» и на вопрос «Почему я должна платить за ваши неполадки?» девушка начинает повышать голос и прямо орать, перебивать и пытаться поскорее со мной попрощаться ✋ «потому что это ваш минусовой баланс и ваши проблемы, все, что касается нас — мы решаем, если нет вопросов — всего доброго!»

В общем, я в полном шоке и недоумении. До каких пор это будет продолжаться? 440 грн с меня и по небольшой сумме с каждого клиента, а дальше что? Новые квартиры и машины у директора приватбанка?

Девушка сказала, что сегодня постараются решить вопрос, но не точно(так говорили и прошлый раз)

Подскажите, пожалуйста, куда обращаться, если деньги не вернут в скором времени?
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 13:15
Ми працюємо над якнайшвидшим врегулюванням ситуації. Спасибі за розуміння.
rootkit 20 листопада 2020, 12:31
Не перестаю удивляться глупости руководства этого банка. Уже написал не один отзыв о их неадекватности, и этот всего лишь очередной, о регулярных проблемах возникающих с этим банком.
Проблема в том что они каждый квартал требуют актуализации данных клиента и в этот раз они требуют документы о ваших доходах и список документов у них регламентирован по украинскому законодательству.
На данный момент я работаю за границей и естественно не могу приехать пройти проверку лично в банке, или предоставить какие-либо документ онлайны, актуальные для укр. законодательства. Даже смешно это слышать, — клиент должен предоставить документы о доходах, либо его счета заблокируют?
Это в каком банке еще могут требовать такие данные кроме украинского Приватбанка. Это просто бандиты с большой дороги. Нигде в мире, ни один клиент не обязан отчитываться, в какой-то там банк, откуда у него заработанные средства. Банк это не контролирующий орган и не имеет требовать подобных документов без требования суда или правоохранительных органов. Я, находясь за границей, просто удивляюсь что там творится у меня на родине, просто в уме не укладывается, как государственные банки, действуют как какие-то рекетиры — беспредельщики.
Обращаюсь с сотрудникам банка, можете быть уверены, никакие данные о доходах вы от меня не получите, и в случае ограничения доступа к личным счетам, я снимаю все свои средства и мы с вами прекращаем сотрудничество навсегда. Каждому терпению приходит конец и терпеть вашу неадекватность уже больше нету сил.
Вы бы за депутатами Верховной Рады так лучше следили бы, а не за простым народом, быть может и порядок был бы в Украине.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 14:07
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність', Банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Vitalkabit 20 листопада 2020, 12:25
Поповняєм з дружиною вже другий раз картку іншого банку через термінал приват банку термінал сам відхиляє в кінці операцію коли кошти були внесені чека недає кошти до карти недоходять
А банк ігнорує і вже забрав680 гривень
Які до карти таки недойшли і незрозуміло де вони взагалі
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 13:15
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як відправника, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації щодо повернення ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Alexcoffee 20 листопада 2020, 12:16
3.11.2020 снимал в банкомате деньги на сумму 12000грн. 11.11 банк ошибочно списал с меня ещё 12000грн и сказал, что такое очень редко, но бывает в их системе. Я подал заявку на возврат и сказали ожидать 45-120ДНЕЙ!!! 20.11 с моей карты списали ещё 12000грн и образовался баланс -10000грн. Когда я позвонил на 3700, мне сказали, что я должен внести эти деньги, чтобы покрыть задолженность, так как менеджер Константин вообще далёкий от своей работы. Итог: Привет ошибочно списал с меня 24000грн, я не оплатил налоги за ноябрь (будет штраф), вынужден открыть счёт в другом банке, чтобы установить терминал (так как 50% оборота у меня безнал), должен найти деньги, чтобы оплатить аренду. И когда в отделении банка спрашиваю дату возврата МОИХ средст, мне сказали, что от 45 до 120дней!!! Спасибо, конечно же 45-120 дней — это совсем не длительный период. А когда мне вернут деньги, то закрою этот счёт, так как услуги приват банка желают лучшего.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 13:15
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратися в ситуації.
aliance861 20 листопада 2020, 12:12
Відділення за адресою: Житомир, вул. Вітрука, 45
Обратился в отделение ПриватБанка в г.Житомире ул. Витрука,45 к консультанту Анастасии Бульской в августе 2020г. по вопросу оформления новых универсальной и карты для выплат, т. к. свои потерял. Анастасия сказала, что необходимо заплатить по 100грн за каждую карту, потому что я часто меняю карты.Перед этим в 2020г. я два раза менял карты по совету консультанта с 3700, т.к. было более 40 попыток снятия средств с карт какими-то российскими фирмами и их филиалами в Украине.Недавно зашёл на сайт ПриватБанка и узнал, что пять раз в год банк меняет карты бесплатно.Проверил кредитку после того, как Анастасия Бульская с ней «поколдовала» и оказалось, что кредитный лимит на карте увеличен на 2300грн, хотя я об этом не просил.Сообщений о снятии 200грн за новые карты и об изменении кредитного лимита не было ни в Приват 24, ни в электронной почте, ни в СМС.Выписка доходов-расходов по карте тоже ничего не показала. Сколько денег Бульская у меня украла, знает только Бог и она.Хочу добавить, что клиентом ПриватБанка являюсь более 15лет, но ни при Тигибке, ни при Коломойском такого не было.Как только банк стал «державным», началось!!! Устал ежедневно читать жалобы в интернете!!! Персонал отделений (молодые кадры) — мошенники, грубиянов и аферисты. Буду уходить и всем советую распрощаться с приватбанком, пока не оставил вас без копейки!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 13:13
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо для вирішення питання. Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб розібратися в ситуації більш детально.
Максим Викторов 20 листопада 2020, 12:11
Самый беспредельный банк. Банк подал в суд. Сумма иска с их процентами, пенёй и штрафами — 26000 при теле кредита 7000. Суд присудил тело+судебные издержки. ОК. 7000 сумма посильная. Звоню в банк, чтобы узнать, куда же их перечислить — оператор колл-центра начинает врать, что сумма долга как была 26000 так и осталась. Ну что ж. Будем работать дальше через исполнительную службу. Идите куда подальше со своими незаконными анкетами.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 13:13
Ви можете проводити погашення за номером картки. Інформація по рахунках, доступні кошти, заборгованість завжди доступна в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lera2011 20 листопада 2020, 1:28
Моя мама не может ходить на улицу, проблема с ногами.У нее закончился срок действия пенсионной карты.
Заказали курьера, курьер так и не явился хотя предварительно позвонили и сказали«ожидайте завтра»!
Пришла на карту пенсия она не может снять, нервничает, деньги нужны на лекарство.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 10:22
Якщо ваша мама не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки. 
Для більш детальної перевірки щодо доставки рекомендуйте мамі звернутись до підтримки банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий ПШЕНИЧНЫЙ 19 листопада 2020, 21:55
Прошу, щоб зарахували мої кошти в рахунок кредиту. Відповідь, рахунки заблоковано. Але кошти, які надходять на мій рахунок, банк без совісті привласнює. Запам'ятайте! Якщо у вас є борг за газ, тепло, світло, порушення ПДР,
то Приватбанк блокує всі ваші картки, включаючи зарплатну, пенсійну, кредитну за поданням виконавчої служби, суду, поліції.нотаріусів і т.д. Шукати правду потім, ох як важко. Служби, які перераховані вище, захищають лише себе. Шукайте банк, в якому ваші кошти будуть надійному місці.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 10:27
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, то вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб дізнатись контактні дані виконавця і номер провадження на сайті Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors клієнту, на рахунки якого накладено арешт, достатньо ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Щодо погашення кредитного ліміту, то це можна зробити в терміналі самообслуговування готівкою, адже на зарахування коштів обмеження не встановлюється.
olena1507 19 листопада 2020, 19:30
Відділення за адресою: Рівне, пр-т Миру, 8
ОБЕРЕЖНО КЛІЄНТИ ПРИВАТБАНКУ! Я ділюся з вами шокуючою історією, яка сталася з нашою сім'єю завдяки співробітникам–шахраям державного банку Украї-ни ПриватБанку… Ця ситуація може трапитися абсолютно з будь-ким з Вас.
Багато років ми були лояльними клієнтами ПриватБанку з ідеальною креди-тною історією (це елементарно перевірити за даними УБКІ).
2 листопада 2020 року ми з чоловіком прийшли до відділення ПриватБанку забрати свій депозит, який закінчився. Відділення знаходиться в Рівному на проспекті Миру, 8. У касі перед нами стояла розгублена жінка, а перед нею бігала схвильована касирка (Середюк Олена), друкувала і віддавала їй акт вилучення фальшивих купюр. У касирки бігали очі, вона дуже метуши-лась і у мене її поведінка викликала підозру. Хотілося відразу піти в інше відділення, але гроші за депозитом були замовлені сюди. Підійшла наша черга, перед нашим носом касирка закрила касу і почала видавати велику суму своїм знайомим з іншого боку каси, в цей час було чути сміх і жарти касирки.
Нарешті дійшла черга і до нас. Ми отримали свою готівку та квитанцію. Чо-ловік відкрито біля каси перерахував гроші, все було точно. Ми пішли з від-ділення.
Через два дні, 4 листопада, чоловікові зателефонували з служби безпеки ПриватБанку і сказали, щоб він терміново прийшов у відділення, тому що касирка дала йому більше на 4 000 грн. Ми відразу ж виїхали у відділення. Там нам касирка показала відео, де були зняті руки, які дістають з пачки кі-лька купюр, що на її думку і було доказом того, що ми отримали зайві гроші. Ми сказали, що все перерахували перед касою і це має бути зафіксовано на відео. Вони пообіцяли передати відео видачі готівки нам з чоловіком і сказали, що будуть розбиратися в ситуації. Далі протягом години у чоловіка з зарплатної картки ПриватБанку працівники центрального офісу без його згоди конфіскували 4000 грн. Національна поліція, суд – для чого вони в нашій країні! От співробітник служби безпеки банку – це істина!!!
5 листопада 2020 р. ми написали скаргу в ПриватБанк на дії співробітників банку (як служби безпеки, так і відділення), на що 16 листопада по телефону отримали відповідь, що вони все перевірили, факт отримання нами більшої кількості готівки підтверджений і нам грошей не повернуть. На наше за-уваження, що касир мав не виймати купюри з пачки, а перерахувати готів-ку на рахувальній машинці, яка стоїть прямо перед її обличчям (що мало б було зафіксовано на відео), не звернули уваги! Тобто нашу скаргу передали до служби, яка фактично забрала нашу готівку!!!
Що ж, далі написали в Нацбанк, чекаємо відповіді. Довіра до не зовсім здорової банківської системи України підірвана остаточно! І це зроблено працівниками найбільшого та ще й ДЕРЖАВНОГО банку!
Ми маємо трьох дітей, одна з яких має інвалідність, та батьків, які мають жебрацьку пенсію. Я зараз через карантин вимушена працювати дистан-ційно по годині – півтори на день, але сплачую податки, за перерахування яких в держбюджет ДЕРЖАВНИЙ банк ще й бере комісію! До цього дня я не могла й подумати, що співробітники ДЕРЖАВНОГО банку України можуть так зухвало пограбувати нашу сім’ю!
Ми не дамо банківським співробітникам-шахраям нас грабувати! Підемо далі до суду
#шахрайствовприватбан-ку#пограбуванняклієнтівприватбанку#скарганадіїприватбанку#втратадовіридоприватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 20:25
Добрий вечір!
Вже перевіряємо інформацію стосовно даного випадку. По результату вам надамо зворотній зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
Lysa22007 19 листопада 2020, 18:49
13.11 мені перерахували кошти за надання послуг. Вони пройшли через казначейство і казна підтвердила входження коштів в приват Але до цих пір, 19.11, кошти на карту не зараховані!!! Заявка розглядається вже більше доби!!! Відправники коштів- державна структура, будуть подавати звернення до прокуратури!!! Ніхто з банку нічого не пояснює!!! Відстій і шахрайство, а не банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 19:54
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в описаній вами ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliak211 19 листопада 2020, 18:47
Всегда быстро, актуально и грамотно консультируют.
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 19:50
Добрий вечір!
Дякуємо, що високо оцінюєте наші старання. Нам приємно отримувати такі коментарі :)
З повагою, Приватбанк.
Проблема вирішена
IrynaDtd 19 листопада 2020, 14:35
27 октября пополнила свою карту Приватбанк через терминал Приват банк в большом торговом центре. Уже месяц жду результата, куда пропали деньги. На карте транзакции не оказалось??!!! как так, в наше время и такое странное… есть ваш банкомат, есть точное время и есть ваш клиент.
Сегодня 19 ноября, в 5.36 утра снимаются деньги (из Кипра) как мне объяснили операторы, и такой же платеж я нашла месяц назад. Снова жду рассмотрения заявки от службы безопасности Приватбанка на несанкционированное действие. А мы теперь — клиенты банка будем сомневаться. МОШЕНИКИ, такой банк был раньше. И почитайте нас таких из не связанных с Кипром многовато.
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 17:08
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід.
Стосоно випадку по операції в терміналі самообслуговування хочемо повідомити, що служба безпеки банку вже займається перевіркою інформації та зробить все можливе, щоб дане питання було розглянуто якомога скоріше та у вашу користь.
По ситуації зі списанням коштів на рахунок сайту, дозвольте пояснити важливий момент. Для проведення оплати на сторонніх сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені її реквізити. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Так як ви не підтверджуєте оплату, за вашим зверненням в підтримку була подана заявка. Терміни розгляду строго регламентовані Міжнародною Платіжною Системою і жодна зі сторін не може їх порушити. При оновленні інформації про заявку ми вас обов'язково повідомимо додатково.
Звертаємо вашу увагу, що по сьогоднішній ранковій операції також подана заявка, однак сума знаходиться в резерві. Це означає, що вона може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natali63 19 листопада 2020, 12:19
Гарно та швидко все вирішали по залишкам. Дякую спецілисту Марії.
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 13:19
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Беремо і робимо!
smuk4 18 листопада 2020, 21:10
Ситуация — просто комедия
После распада ПриватБанка — он превратился в засилье местного менталитета, в его худших проявлениях
Моя претензия касается именно уровня Сервиса и так называемой Безопасности

О ситуации
Решил купить ноутбук супруге, через сервис ОЛХ
Пользуясь внутренней услугой от компании ОЛХ (Олх доставка)
Оформил покупку через сервис… и вдруг получил сообщение от ПриватБанка об отмене моей транзакции в целях безопасности!

Думаю ладно, зайду в приложение решу вопрос через Онлайн чат
В онлайн чате, любезный товарищ Андрей спустя 5 минут подключился. И начал интересоваться моими личными данными (через приложение АЛЁ!!)
Меня такой уровень сервиса не устроил. Потому что, я хочу оплатить свою покупку и это мои деньги и это моё решение.

Опять, думаю ладно перешлю на карту своей супруги во всём том же ПриватБанке
Отправил деньги с Приват на Приват (спасибо сожрало 200 гривен) и повторил выше описанную операцию с оформлением Олх доставки

И вдруг, моей супруге, пришло подобное сообщение о заблокированной транзакции!
Моя супруга позвонила со своего телефона в Службу поддержки. Где любезный Денис начал спрашивать личную информацию.
Моя супруга дала всю личную информацию, которую запросил Банк и любезный Денис — сказал, что мы назвали неверную информацию и платеж осуществить нельзя.

У меня вопрос к руководству и СБ. Вы там с головой дружите?!)

Слава Богу есть адекватный monobank — на который мы смогли без малейших проблем, перечислить, через личный кабинет в приложении Приват24, деньги на другую карту.
И уже с этой карты, без каких либо проблем, осуществить, заветную покупку.

Итог:
— Потрачено было полтора часа.
— Сервис в банке (простите за слова) — *** , желания решить проблему своих клиентов 0. Безопасность — *** , потому что все равно отправили деньги на другую карту (уже не подозрительно и безопасно)

P/S — все понимаю может у вас там свои Алгоритмы и вы пытаетесь защитить деньги ваших вкладчиков.
Но методы которыми вы пользуетесь, это худшое олицетворение, худшего сервиса в Украине из Банков, с которыми я сталкивался.
У вас минус 2 клиента — карточку уже порезал, приложение удалил
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 10:42
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Проблема вирішена
Артур Кочетков 18 листопада 2020, 20:51
Банк заблокировал все счета и удалил мой номер телефона со своей базы, при этом заблокировался частный счёт и предпринемательский, заблокировали по среди рабочего дня, из-за этого работа остановилась, в 9 часов вечера удалось разблокировать, на следующее утро опять заблокировали, на разблокировку потратил больше часа времени, на горячей линии как заговоренные выпрашивают персональные данные и после получения толку ноль.
После двух дней мучений было принято окончательное решение перейти на обслуживание на другой банк.
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 10:35
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Завдяки цьому ніхто окрім власника картки не отримає інформацію і не проведе операції без вашого відома.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобілього шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Victoria334 18 листопада 2020, 20:41
Хочу выразить огромную благодарность сотруднице Приватбанка Людмиле Нагаец. Выслушала, разобралась в вопросе и положительно решила в считанные минуты в телефонном режиме. Людмила, спасибо Вам большое! Побольше бы таких профессионалов как Вы!
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 9:40
Добрий ранок!
Вдячні вам за такі теплі слова на адресу Людмили. Ми раді, що висока кваліфікація нашого фахівця викликає у вас приємні емоції. Ми докладаємо усі зусилля, щоб кожен наш Клієнт отримував тільки найкраще обслуговування. Ваш випадок – не став вийнятком. Будемо раді подальшій співпраці:)
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝