Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tetyaira 16 лютого 2021, 13:48
В шаблони на проплату для своїх клієнтів Приватбанк підтягує неіснуючі рахунки для проплати або ще гірше рахунки Казначейства України. Внаслідок цих дій клієнти необережно проплачують грошові кошти на непризначені для цього рахунки. Випадки такі непоодинокі. З листопада банк ніяк не хоче реагувати на цю проблему, Юрособа залишається один на один із проблемою втрачених коштів і неправильним шаблоном свого відкритого рахунку в Приваті.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 15:08
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
STALKEE 16 лютого 2021, 0:17
Приват-банк обманывает людей, у моей мамы была задолженность по кредиту, в период карантина, по закону сняли штраф за кредит, но в тихаря 2000 грн сняли с зарплаты типа на проценты, которые были скрыты и не отображались в приложении по карте универсальной. Банк мошенник.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 10:05
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.03.2021 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.03.2021.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Константинова 15 лютого 2021, 21:36
Добрый вечер. Являюсь постоянным клиентом банка много лет. Благодарю за отличное обслуживание специалиста Оксану Колмикову. Отделение находится в Мариуполе, проспект Нахимова 68/9.
Она- очень профессиональна, компетентна, так как владеет информацией о всех предоставляемых услугах банка. Получила ответы на все интересующие меня вопросы.
Оксана- добросовестный специалист, который умеет работать с людьми, отлично владеют культурой обслуживания клиентов банка. Рекомендую всем своим родственникам и знакомым быть клиентами Приватбанка. С уважением, Виктория
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 10:05
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 лютого 2021, 17:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
olgasolovey21 15 лютого 2021, 21:26
В октябре 2020 года, находясь за рубежом, пытался снять деньги с карты Visa для выплат, но не смог. Мою карту заблокировал банк. Прилетел в страну 3 февраля 2021 года, 4 февраля пошел в банк разблокировать карту и оказалось, что деньги с карты похищены. С 14 января 2021 по 2 февраля 2021 мои деньги через приват 24 с валютного счета моей карты переводились на мою гривневую карту и переводились на чужой счет. Обе банковские карты были со мной за рубежом. Мобильный был со мной за рубежом. Написал заявление в банк и в полицию. Доверять банку нельзя. Без утечки информации из банка данная афера не прошла.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 10:05
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 лютого 2021, 15:21
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 17.02.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
monyasmile 15 лютого 2021, 18:19
Меня всегда радовало приятное и вежливое общение каждого из сотрудников Приват Банка. Но это лишь одна сторона медали, но есть еще и вторая («ТЕМНАЯ неизвестная СТОРОНА»), о которой, к сожалению, многие предпочитают умалчивать… Только, я не понимаю почему? Но сегодня я выведу эту организацию на чистую воду!

Так вот, сотрудники Приват Банка, всегда качественно и быстро (не стараются), а реально решают возникающие вопросы/проблемы клиента (говорю лично за себя), то есть качественно оказывают услуги за минимальное время + всегда в сотрудниках чувствуется искреннее (не поддельное) желание помочь. Любые вопросы решаются быстро, легко и приятно. Что может быть лучше? Очень надеюсь на то, что данная тенденция будет сохраняться в вашем банке и дальше, а лучше всего Навсегда! ЕЩЕ РАЗ СПАСИБО БОЛЬШОЕ, ЛЮБВИ, УСПЕХОВ И ПРОЦВЕТАНИЯ ВАМ ВСЕМ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 20:05
Добрий вечір!
Ваші слова слугують нам кращою мотивацією. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Дякуємо, що ви з нами! :)
Беремо і робимо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha52272 15 лютого 2021, 18:08
Обманює людей на олх на запчастини для мобільних телефонів
Кравчук Юрій
0636046529
Теофіполь
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 20:00
Добрий вечір!
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну від нас інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Лена Пичурина 15 лютого 2021, 17:19
Закрыла долларовый депозит в Приват банке и не дали распечатку. Сотрудники банка сказали что они не дают распечатки. Вообще это законно?
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 18:51
Добрий вечір!
Вибачаємось, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Ми проаналізуємо дану ситуацію та по результату зателефонуємо.
amami37787 15 лютого 2021, 15:26
23.07.20 через приват24 купила билет на рейс МАУ Днепр-Киев, 24.07 от МАУ пришло письмо об аннулировании рейса с предложением возврата средств. Заполнила, отправила. В ответ — обращайтесь к посреднику, у которого приобрели билет, т. е. к Приват24. 31.07 пришло письмо от Приватбанка об отмене рейса с предложением вернуть полную стоимость, оформила заявку на возврат. Далее НЕСКОЛЬКО МЕСЯЦЕВ операторы приват24 УТВЕРЖДАЛИ, что деньги вернут в течение 90 календарных дней с момента заявки и как оказалось запрос на возврат приват24 отправил только 27.10.20 — в течение всего срока от даты 27.10 утверждали, что деньги вернут в течение 90 дней. Спустя 90 дней деньги не поступили. «Заявка на контроле», почему-то акт на почту за услугу прислал Приватбанк, а «посылают» звонить в какой-то TicketsUa, в котором я ничего никогда не приобретала. Я жду свои деньги, которіми Приватбанк внаглую пользуется уже около полугода!!! позор полный. Как деньги брать, так они, а как возвращать, так переводят стрелки. Это откровенный позор. Уважаемые компании такого не допускают и отвечают по обязательствам, а не «тычут пальцем в третьего» и не говорят «это не мы виноваты».
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 18:42
Добрий вечір!
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід, та дуже хочемо допомогти, однак, на жаль, в подібній ситуації не все залежить від нас. Кошти за квиток були перераховані на адресу авіакомпанії, відповідно процес та термін їх повернення залежить від сервісу, який надає послугу.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
TetianaDDC 15 лютого 2021, 15:17
Не рекомендую категорически!
И читаю предыдущие отзывы отговорила и своих клиентов.
Пыталась установить кнопку платежного сервиса на сайт. Мне прислали 14 писем отказа, каждый раз новыми причинами. Дошло до того, что «предъявить реальные договора с клиентами и дайте доступ к вашим дистанционным курсам (я продаю авторские курсы), дайте доступ (логин и пароль к вашим сервисам»
Вы это серьезно???
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 17:28
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
konkopji 15 лютого 2021, 14:20
Вопрос был принят к рассмотрению сотрудником банка и решён профессионально, оперативно и вежливо
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 14:59
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ваш відгук свідчить про те, що ми рухаємося в правильному напрямі.
Дякуємо, що ви з нами:)
Sergey654321 15 лютого 2021, 12:05
Мені на протязі року приходять СМС, дзвінки, повідомлення у Привт 24 що я маю надати якісь свої первональні дані, при чому звонять у неділю вранці або у суботу вночі!!! Я неодноразово звонив у банк з цього приводу — а вони мені свої інструкції читають… совісті немає ані каплі!!! Пробую пояснити, про те що мої персональні дані не змінилися і такі самі, — які і були!!! — а ці *** не розуміють… Я пробую обновити свої дані через Приват 24 — а система мені відповідає, що первональні дані — «не змінилися»!!! Так і що??? я тут до чого, якщо у мене все стабільно і нічого не змінилося!!! Пробую це ж саме пояснити операторам банку — а вони мені знову тупо читають свої інструкції … — повний дурдом!!! А от коли хочеш подивитися виписки по карткам — немає можливості, бо «дані не доступні», гроші вибрати — у банкоматі грошей немає, робиш покупку в інтернеті — код підтвердження — не приходить !!!, у місті Іршава закрили відділення і залишили тільки одно на ціле місто (25000 жителів + 30 000 жителів по району) та у це відділення потрапити НЕ МОЖЛИВО!!! ЧЕРГА В 80 ЧОЛОВІК -кожен день люди колдядують на морозі, як собаки!!! зайти — не реально!!! і все це свинство робить під час пандемії корововірусу!!! коли люди вдома мають бути!!! Та це в приватбанку — нікого не цікавить! Прийдеться забрати гроші з карток та закрити рахунки, досить вже було свої нерви тріпати, хай провалиться ваш банк разом з вашими персональними даними!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 12:54
Добрий день!
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці завжди будуть раді вам допомогти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Трудно осуществлять Банковские операции находясь за Границей. В этом плане Приват Банк самый гибкий и функциональный (особенно в сравнении с банками ЭС) в сложной ситуации когда Карта заблокирована, доступ к Приват 24 не доступен и нет возможности в срочном порядке вернуться Домой, а Решить вопрос нужно быстро,
Консультанты онлайн Банкинга готовы помочь в вежливой и отзывчивой форме Вернуть доступ к Аккаунту и к карте в том числе.
Я искренне благодарен гибкому сервису своего Приват Банка за своевременную помощь и широкий спектр возможностей Интернет Банкинга.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 11:51
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Раптом що – ми поруч 24/7 :)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
Александр Авдеев 15 лютого 2021, 10:38
С недавних пор при каждом входе в Приват24 начало вываливаться сообщение «Ваше обслуговування може бути обмежено найближчим часом згідно з чинним законодавством України. Актуалізуйте, будь ласка, ваші особисті дані / документи.» Под сообщением две кнопки — «Напомнить позже» и «Актуализовать»… Жму «Актуализовать», вываливает на страницу в грозным предупреждением «На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.» и единственной доступной на этой странице кнопкой является кнопка закачки сканированных документов.

Ну ок, залил декларацию ФОП за 2020, после загрузки выскочило сообщение «мы рассмотрим документ и уведомим вас в приложение приват24». Никаких уведомлений в Приват24 не пришло, при следующем логине все заново — уведомление, угроза, предложение залить скан документа, подтверждающего источник происхождения средств. Думаю, наверное не закачалось. Повторяю все по новой.

Третий логин в веб-версию Приват24 и черт подери, снова угрозы. Сходил в ОТП, взял копии квитанций, подтверждающих снятие налички со своего счета. Закачал в Приват24. Не помогло)

Перечитал внимательно что написано под кнопкой закачки документов — а там одним из вариантов предлагают предоставить справку о годовом/среднемесячном доходе. Написал сам себе справку, залил в веб-версию Приват24. Тоже не помогло.

Позвонил 3700, те перенаправили на «специалиста» по корпоративным вопросам. Специалист кроме улыбки и недоумения не вызвала никаких иных эмоций. Значит запоминайте, мнение «специалиста» Приватбанка.

1. Годовая декларация ФОПа-единщика не является документом, подтверждающим источник происхождения его средств. Эпик.
2. Мне, оказывается, нужно показать договор о продаже недвижимости или авто. На мое возражение, связанное с тем что я не продавал недвижимость и автомобили, было предложено показать договор, по которому я что-то продавал. Развивая эту мысль, «специалист» предложила мне показать все мои ФОПовские доходные договора. Забегая вперед разочарую — и эти документы в итоге не подошли банку. Мои возражения, связанные с тем, что далеко не в каждом случае мои отношения с клиентом оформляются в форме письменного договора, были проигнорированы.
3. Эквайринг Приват24, через который приходит около 50% моего дохода, как выяснилось, тоже не подходит. Т. е. банк как бы видит и источник, и сумму моего дохода, рассматривая транзакции по платежному терминалу, но вместе с тем как бы все-равно подозревает в финансировании терроризма.

Принимая во внимание, что для банка я клиент в трех проекциях — (1) как физлицо, (2) как ФОП, (3) как директор и единственный учредитель ООО, попытался навести резкость, к какой именно из проекций у Приватбанка вопросы? Ответа не получил.

При этом обратите внимание — операций свыше 150 тыс. не совершал, платежи не дробил.

В итоге мне было рекомендовано написать жалобу на центральный офис. Пока в раздумьях, продолжать биться головой о приватовскую стену непонимания, или молча уйти в другой банк на лучшие условия?
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 12:02
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Kasper2021 15 лютого 2021, 9:42
Відділення за адресою: Дніпро, м-н. Красный Камень
Пишу отзыв сюда. Моей маме инвалиду 3 группы, которая получает мизерную пенсию+ субсидию отказали в обслуживании Приватбанк. Ситуация очень простая. Банкомат съел пенсионную карту (по причине неисправен банкомат), мама обратилась в отделение с просьбой выдать пенсионную карту, вместо той которой осталась в банкомате. Ей предложили проити идентификацию. Мама предоставила все документы, на что менеджер сказал, что выдать карту не может (по всем вопросам обращайтесь на ул. Набережная Победы, 30, г. Днепр, 49094, Украина). На вопрос мамы о причине. Ответ: Вы не пользуетесь кредитной картой Приватбанк, Вы нам не интересны! + статья 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности», части первой статьи 10 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения», а именно в связи с установлением неприемлемо высокого риска по результатам переоценки риска клиента.
На вопрос, что делать? Снимайте деньги в кассе и переводите вашу пенсию+субсидию в Ощадбанк. Рекомендация поити в Ощадбанк (Он как раз для бедных и нищих людей)
Обращения в ПриватБанк по адресу + на номер 3700 результата не дал. Вот так государство+ Приватбанк избирает клиентом для себя. Если ты пенсионер и без кредитки, то ты не интересен стал…
Вот так дорогие граждане Украины, нас уже поделили… Приват понимает, что пенсионер не будет судиться с таким большим банком, а просто подожмет лапки и поидет в другой банк для бомжей«Ощадбанк"
Теперь моя мама инвалид, должна переносить все счета, а это пенсию+ субсидию в другой банк… Когда на улице зима+лед.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 11:26
Добрий день!
Дане питання вже розглядають наші профільні спеціалісти. Просимо вашу маму вийти на зв'язок для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Verochks 15 лютого 2021, 8:46
Прийшла до банку зробити міжнародний переказ та дуже поспішала (робила перший раз), переказ мав бути до Польщі, людині яка мене дуже виручила. В сумі 1173 злоті, я знала, що переказ має бути в злотих, євро або доларах. Спитала в консультанта чи потрібно купувати валюту, на що вона відповіла ні і сказала, що конвертація буде по курсу іхнього банку і порахувала скільки треба заплатити. Мало того що я чекала 30 хв щоб підтвердити платіж, так потім виявилось що переказ 1138 злотих. Мусила йти до іншого банку ранком наступного дня і докидати суму. Друга ситуація в мого чоловіка коли банкамат списав кошти, а не видав. При зверненні в банк вони поморочили голову місяць, але гроші так і не повернули. Постійно не зрозуміла комісія, на перший погляд не велика 0.5 коп більше аніж потрібно було взяти, але якщо ти потребуєшь певной суми то критична
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 10:36
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуаціях, які описані у відгуці.
Vova2298 14 лютого 2021, 23:41
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 60
Відбулась дуже цікава і з одного боку шокуюча ситуація. Справа в тому що коли я зайшов перевіряти баланс картки на додатку Privat24 я побачив там незрозумілу і головне не свою покупку аж на 238.20грн з формулюванням цитую: Покупка, ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ: LIMASSOL. ХОЧА Я НІЯКИХ ФІНАНСОВИХ ОПЕРАЦІЙ НА КІПРІ НЕ ПРОВОДИВ!!! А отже я стверджую що це не моя покупка тому прошу вас перевірити що сталось і прошу повернути мені мої кошти в сумі 238.20. Буду чекати на швидку відповідь
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 10:32
Добрий день!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені її реквізити.
В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Olga111111111 14 лютого 2021, 19:56
Началось все в октябре-ноябре 2020 года, уведомления об актуализации меня как физлица. В связи с тем, что в анкете произошли изменения (Регистрация ФЛП и увеличение доходов) пришлось в период пандемии идти в банк. Там менеджер актуализировал все мои данные, но в декабре мне поступает грозное уведомление, что в банке отсутствуют актуальные данные обо мне. Менеджер по телефону отвечает, что анкета не прошла, причина не указана. На горячей линии ответ аналогичен — обратитесь в банк, какой-то сбой, какой — мы не знаем. Несколько раз была подана копия паспорта онлайн, в чате ответы, что все актуализировано. В январе в отделении банка я снова актуализирую свои данные. После этого мне поступает грозное письмо от Привата, что мои обороты слишком высоки и мне стоит открыть ФЛП и предоставить документы о происхождений средств, иначе мне откажут в обслуживании. Ничего, что счёт ФЛП у меня открыт и обороты по моей личной карте — это перевод части дохода от предпринимательской деятельности. Звоню на горячую линию, через время мне перезвонили. Ответ — прикрепите декларацию. Ничего, что я ФЛП и должна крепить ее в Приват-24 бизнес, так ещё и для физлиц. Нужно подтвердить, почему я перевожу со своего счёта на свою же карту свой доход! Ну Окей, подала я декларацию, прикрепила ее и в бизнесе, и для физлиц. Уточнила в чате — все актуализировано. Тут мне поступает звонок от привата, что у них отсутствуют мои данные и нужно прийти в банк с паспортом и кодом. Опять? В отделении говорят, что им не нравится моя анкета, в которой не совпадают данные о доходах (актуальные данные были указаны ещё в ноябре месяце, со всем они совпадают, но анкета не прошла по неизвестной никому причине). А сегодня мне приходит оповещение, что через 5 дней мне откажут в обслуживании, если я не явлюсь в банке. На горячей линии говорят, что не прошёл мой паспорт. Сколько это будет длиться и мне теперь сидеть в постоянном напряжении, понравится мой паспорт в этот раз Привату или нет? Счёт в новом банке уже открыт, да и оборот у меня немаленький, что это за отношение к своим клиентам и сколько раз ещё во время пандемии мне нужно явиться в ваш банк?
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 11:13
Добрий день!
Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями, однак дозвольте зазначити, що це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі відсутні актуальні дані.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Olga6661 14 лютого 2021, 15:33
В неділю було заблоковано карту, так як була надана мною інформація яка не збігалася (електронну адресу яку зазначала при реєстрації не пам’ятаю). Звісно розумію, що в такому випадку необхідно звернутися в банк і актуалізувати дані, але сьогодні НЕДІЛЯ, відділення не працює, карту фізично не маю, кошти настільки терміново потрібні просто до сліз… Тобто дуже актуальна пропозиція для покращення роботи банку: проводити актуалізацію клієнтів ОНЛАЙН (якщо дійсно ситуація критична). Нічого складного не бачу в даній процедурі, відеозв'язок з клієнтом, фотофіксація і т.д.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2021, 17:09
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та ні в якому разі не маємо на меті створити незручності.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Білоусов Георгій 14 лютого 2021, 11:10
У меня очень смешная история. В ПриватБанке обслуживаюсь более 20 лет, 10 лет лонгирую депозит. Так вот, согласно решения Верховного суда Украины мне необходимо уплатить сумму тела кредита и судебный сбор за суды первой, апелляционной и кассационной инстанций. На протяжении месяца захожу в 10 отделений ПриватБанка, прошу, дайте расчетный счет банка, объясняю им ситуацию, что мне необходимо деньги моего клиента уплатить вашему банку. Но нет, говорят у вас должно в постановлении суда указан расчетный счет (дело тянется с 2017 года, в постановлении счет не указан, а в исковом заявлении старый без UA), говорю и показываю постановление — нет расчетного счета банка. Говорят, р/с банка есть у вашего клиента — отвечаю, у клиента нет, он село селом. Дальше недоразумение продолжается, это банковская тайна, мы не можем передавать сведения о клиенте. Говорю, информация о клиенте (номер счета, пароль, код и все остальное, Ф.И.О., адрес места жительства) мне не надо — ДАЙТЕ РЕКВИЗИТЫ ВАШЕГО БАНКА, Я ХОЧУ ПЕРЕЧИСЛИТЬ ВАМ ДЕНЬГИ, ЧЕРЕЗ КАССУ. Вижу только округленные глаза. Советуют звонить на 3700, но автомат запрограммирован на услуги банка, ответ не могу получить. Хочу спросить у представителей банка — Вам нужны наши деньги или нет? Вы решили добить государственный банк, сделать его убыточным, или как? Еще раз прошу, дайте правильный рассчетный счет приватбанка, чтобы я мог перечислить вам денежки за уплаченые вами суммы судебного сбора, сумму установленную судом для уплаты тела кредита.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2021, 13:27
Добрий день!
Щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації, ми звернулись в особистому повідомленні.
Anecu 14 лютого 2021, 9:57
Очень не доволен банком. Являюсь его клиентом с 2013 года (голд карта). Очень часто пользовался его продуктами, просрочек по кредитам не было. В прошлом году по необъяснимым причинам пропала оплата частями. Пару дней назад, ночью обнулился кредитный лимит — после звонка мне сообщили что-то про сложный алгоритм и о возможных долгах в других банках (просрочки) — чушь. У меня отличный рейтинг на Убках. Самое плохое — что деньги как раз нужны были на покупку лекарств для старшего сына (ребенок с детской инвалидностью). Считаю этот поступок подлым. Очень недоволен банком в целом
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2021, 10:57
Добрий день!
Ми розраховуємо кредитний ліміт окремо для кожного клієнта при цьому базуючись на більш ніж сотні різних показників, які впливають на кінцеве рішення. Наявність хорошої кредитної історії також впливає на кінцеве рішення, та це не єдиний, та не головний фактор, при встановленні чи зміні суми ліміту. Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи зменшити ліміт по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝