Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
сергей батанов 15 квітня 2024, 12:58
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 152
прошу надати довiдку про вiдсутнiсть заборгованностi перед Приват банком (для виконавчоi служби) з додованням довiренностi Приват банку, у чому менi знов вiдмовила представник Приват банка по работi з клiентами Маргарита № 297548(ПIБ вiдмовила назвати) телефон з якого дзвонили 0501190700.
Мiй моб телефон 0990800534
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 13:50
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
vanavano 14 квітня 2024, 17:57
Відділення за адресою: Київ, майдан Незалежності, 2
Доброго дня!
Під час зняття готівки з банкомату ПриватБанку з дебетової картки ПУМБ, не відкрилась шторка видачі банкнот, після чого банкомат перейшов в режим технічного очікування, і не видав кошти у розмірі 800грн (19:16 26.03.24р).
Відразу було складено заявку в банк ПУМБ, яка розглянулась та 2 квітня кошти у розмірі 800грн було зараховано назад на картку ПУМБ. Я користувався власними коштами і 9 квітня з рахунку була списана сума у розмірі 800грн (рахунок відобразився зі знаком мінус). Після звернення на гарячу лінію банку, було створено заявку № 202404−2888 від 12.04.2024р, де працівник банку завірив, що проблема в перерахунку операцій і тому баланс відображається не вірно. Сьогодні було складено ще одну заявку № 202404−3231 від 14.04.2024р про додатковий розгляд.
А сьогодні при перегляді електронної почти помітив лист від банку ПУМБ від 9 квітня 2024року. Текст нижче:

«Добрий день, Іване Миколайовичу!
Уважно розглянувши Ваше звернення від 27.03.2024 р., АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК“ (надалі — Банк) повідомляє наступне.
Шляхом використання випущеної Банком на Ваше ім'я платіжної картки № 53552802****0134 була здійснена операція зі зняття готівки на суму 800,00 грн в банкоматі ПАТ КБ „Приват банк“ № CAK22713, DN00, Kyiv. Звертаємо увагу, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи, по якій обслуговується Ваша платіжна картка, банком-еквайром документально підтверджено правомірність здійсненої Вами операції та відсутність підстав для повернення коштів. Таким чином, кредитовані Банком та зараховані на Ваш рахунок кошти в сумі 800,00 грн підлягають списанню у зв’язку з відсутністю підстав для задоволення Вашої заяви. Повідомляємо, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи подальше оскарження операції неможливе.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.»
Банк відмовив у поверненню коштів, без документального підтвердження чи протокола в якому
би чітко було вказано та доведено факт отримання мною коштів з банкомату (банкомат при тому веде відео фіксацію), але факти ніхто не довів.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 19:31
Добрий день. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bibip 14 квітня 2024, 15:58
Знову не проходят интернет платежи при онлайн покупках. По началу банк просто морозился и его операторы рассказывали про проблемы с интернет магазинами (чушь. Платежи проходят и с ощада, и карты привата жены в этих же магазинах). Понятно, что нет проблем с лимитами на карте, или еще чем со стороны клиента.
Единственное что временно помогло — это создание новой карты в приват 24, по совету оператора привата. Но опять снова эта дичь. Платежи не проходят. Приходится деньги загонять на карту другого банка для оплаты. Проблема только с моими картами в привате. Проблем в банкомате, оплаты офлайн — нет. Ребята, эта петрушка два года тянется, как я стал вашим клиентом. Достали. Мне что теперь каждый раз перед оплатой покупки в интернете новую карту в приват 24 создавать?!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2024, 15:48
Вітаємо.
Ви можете підтвердити номер телефону в новій версії Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Фото — Керування — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер).
Вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону і натисніть 'Зберегти'. Після підтвердження номеру труднощів не виникатиме.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі — 4
0bibip
bibip
12 березня 2024, 10:38#
Я підтверджував номер багато разів за цей час. Тому справа не в цьому
відповісти
0bibip
bibip
12 березня 2024, 11:53#
Знову підтвердив номер (номер не мінявся). НЕ допомогло. То що тепер?

відповісти
bibip
25 березня 2024, 21:10#
Питання вирішене
відповісти
0bibip
bibip
14 квітня 2024, 15:53#
Знову те саме.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 19:11
Добрий день. Наші фахівці вже з'ясовують усі обставини щодо труднощів, що виникають при здійсненні інтернет оплат. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення вашого питання, про результат повідомимо. Спасибі за розуміння.
Zamchalova2708 14 квітня 2024, 9:08
Щиро дякую за професійну допомогу керівнику Сквирського відділення приватбанку Аліні Сопіженко. Це не тільки гарний спеціаліст, а дуже добра і щира людина, справжній професіонал своєї справи. Успіхів вам і процвітання. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 11:17
Добрий день! Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Аліна дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам і всім клієнтам ПриватБанку.
linenew 13 квітня 2024, 18:55
При попытке снять деньги с карты Монобанка произошла ошибка. Банкомат деньги списал, но ничего не выдал и завис. Служба поддержки привата сказала обращаться в Моно и ждать результатов рассмотрения. Обратились ждем.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 11:11
Добрий день. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з незручностями при роботі з банкоматом. Ми посприяємо вирішенню питання і якомога швидше надамо всі необхідні дані банку, що випустив картку, по запиту на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи.
DFRT 13 квітня 2024, 10:57
Номер телефону правильний. Пароль правильний. Робот може починати або відправляти код, або набирати номер телефону якщо пароль не правильний. А вони просто так як зайве людинi намагаються, так казатимуть, що це праця платить бiльше. А нiчго не роблять.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2024, 13:05
Добрий день. Вже звернулись до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Lucenko76 12 квітня 2024, 16:17
При спробі зняття готівки 5000 гр. в банкоматі ПриватБанку, з карти іншого банку (ASVIO) банкомат готівку не видав, а гроші були списані. Такім чином банк лишив мене без грошей на ліки, які мені були дуже потрібні, а зателефонувавши до служби підтримки вони замість того щоб повернути кошти назад, вони мене відфутболюють до бака з карточкі якого я знімав готівку. Чому я повинен із-за помилки Приватовського банкомата чі банка витрачати свій час та нерви щоб повернути свої кошти та чекати цего декілька днів???
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2024, 17:57
Вітаємо.
Для розгляду питання відповідно повернення коштів необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Олександр Матусевич 11 квітня 2024, 20:47
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 53
Банк з власної ініціативи припинив ділові стосунки з ФОП Матусевич Олександр В’ячеславович (3695809477) без будь-якого пояснення чи будь-якого запиту щодо підтвердження операцій на підставі ст. 15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — ЗУ).
Банком запропоновано переказати залишок коштів на рахунок в іншому банку. В заяві на перерахувння мною було вказано, що я прошу в призначенні платежу вказати: переказ особистих коштів згідно заяви. Проте банк на вказав в призначенні: Повернення згідно ст 15 ЗУ…Припинення договірних відносин з клієнтом (переказ залишку з подальшим закриттям рахунку).
Тепер ні однин банк не приймає кошти, згідно ж цієї стітті…Пишуть відмову у зарахування на підставі статті 15 ЗУ.
Що тепер робити??? Як отримати власні кошти, які безпідставно «заблоковані» ПриватБанком? Отримати готівкою в касі також — відмова.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2024, 9:12
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
mykola65535 10 квітня 2024, 21:07
лови ще одну зірочку, приват.
банк без попередження заблокував фіз і фоп акаунти позбавивши можливості зворотнього зв’язку. все як і в інших відгуках: «спонсорування тероризму блаблаба». можливо менеджери привата вважають ЗСУ терористами? бо я перераховував немалі суми (до 50к) саме на різноманітні збори (фпв, реби). виходить шо керівництво банку напряму шкодить діям Збройних Сил. цікаво що на це скаже Суд? на яку країну працюєте, приват?
ps: представник банку, можеш тут не копіпастити свою відписку.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:07
Добрий день. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Михаил Лейбук-Галин 10 квітня 2024, 18:11
Ваш банк самый бессовестный. Вы требуете вернуть кредит в тот момент когда в Харькове бомбят и убивают людей ракетами. Нет света по 15 часов. Как вы можете себе такое позволять? Вы же знаете что происходит. Вот это ***:
Вихристюк Олександр
Тел. +38050860****
который является сотрудником вашего позорного банка, звонит через вайбер, со скрытых номеров и угрожает мне и моей семье. Это ужас 😨 Ваш банк самый низкий и позорный.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 19:29
Добрий день. Ми розуміємо складну ситуацію, що виникла внаслідок повномасштабного вторгнення рф на територію України і тому йдемо назустріч своїм клієнтам та персонально розглядає можливість реструктуризації поточного боргу, щоб допомогти клієнтам у непростий час.
Однак, це не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити обмеження. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Рекомендуємо перевірити наявність заборгованості в інших фінансових установах. При погашенні Вашої заборгованості Банк може переглянути своє рішення на надання кредитного ліміту.
Детальна інформація, можливість подачі заявки та умови по реструктуризації будуть доступні в момент звернення до чату Допомога-онлайн, на лінію 3700, до будь-якого відділення ПриватБанку або в особисті повідомлення, оскільки до кожного клієнта банк використовує особливий підхід і може запропонувати індивідуальні умови.

Також хочемо вибачитися за незручності та неприємний досвід спілкування з представником банку.
За наданою інформацією, ми хотіли б здійснити детальний розгляд дій співробітника і провести відповідну роботу, щоб уникнути подібного в майбутньому. Спасибі за розуміння!
anotheruser 10 квітня 2024, 15:00
Відділення за адресою: Харків, вул. Космічна, 16
Вчора при вході в Приват24 дізнався, що можливість входу обмежена з міркувань безпеки. Після спілкування із підтримкою у чаті з’ясувалося, що банк розірвав договір на обслуговування в односторонньому порядку. Виходить, я б про це і не дізнався, якби не спробував увійти до Привату24. На пошту, або на телефон повідомлень не надходило.

Далі я спробував з’ясувати спочатку в чаті, потім по гарячій лінії і зрештою у консультанта банку у відділенні причину розірвання договору. Відповідь була скрізь одною і тою ж, як за сценарієм, а саме:

«Банк як суб'єкт первичного фінансового моніторингу зобов’язань вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.»

Я категорично заперечую причетність до легалізації доходів, здобутих злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення, але банк це не цікавить. Немає жодної можливості оскаржити це рішення. Наприклад, надати необхідні документи, що підтверджують джерело прибутку, як це робиться в інших банках. Або хоча б з’ясувати, що саме стало причиною такого рішення.

Виходить так, що банк має право назвати шахраєм будь-кого і розірвати договір без права на захист.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 16:04
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Всі пояснення Банк вказав в листі, який відправлено на вашу адресу реєстрації вказану в банку. Якщо ви не згодні з інформацією в листі або бажаєте отримати додаткові роз'яснення, необхідно сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaKrusheva 10 квітня 2024, 11:33
Отличное обучение, поддержка на всех этапах, понимание. Все подробно объясняется, отвечают на любые вопросы и помогают на первых этапах выхода в линию, отвечают на вопросы в процессе работы и помогают. Это один с лучших КЦ в которых я работала.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 13:48
Добрий день! Вдячні вам за такі теплі слова. Ми завжди поруч!
everestik 10 квітня 2024, 1:29
Оформив лізінг у 2021 році через Приватбанк, справно оплачував в період повномасштабної війни, прийшов час переоформлювати авто на себе, але не можу цього зробити, тому що на Приватбанк накладено обтяження… мрео відмовляється реєструвати машини які пов’язані з Приватом. Як вирішити це питання? Що це за цирк з державним банком від якого зовсім не смішно, виплативши автомобіль не можливо стати його власником? Будьте обережні, після моніторингу в інтернеті випливає, що проблема систематична та існує роками, і це уже похоже на шахрайство з боку банку!
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:46
Добрий день. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
kravamax 10 квітня 2024, 0:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Інститутська, 17/5
Судячи з відгуків, це в привата нормально.
Тупо ні з того, ні сього. Заблокували все.
В підтримці попрописили документи про підтвердження доходу. Скинув декларацію з податкової. І вуаля, банк прийняв рішення розірвати стосунки. Чого? Які причини, не зрозуміло. Тупо, щось про ризики написали, ще про якусь фігню стандартну. Це при тому що ФОП працює з 2008 року. Всі податки платяться, кредитів і боргів ні в банку, ні в інших установах немає. Послугами привата теж користуюсь фіг знає скільки. Але сказали до побачення.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:39
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SnNt 9 квітня 2024, 22:20
Банк подал в суд, я по незнанию пропустила сроки, и адвокат подал апелляцию. Был уверен в успехе, т.к. мошенники из банка в тело добавили только проценты, а судья тупо проигнорировала этот факт и не сложила 2+2. Апелляция проиграна частично, по решению мне ещё надо заплатить, хотя в итоге, я выплатила банку больше, чем брала кредит… А эти *** наложили арест на счёт. Я внесла деньги, так как кассацию в этой бесправной стране подавать бесполезно. Судья «имеет право на ошибку», а банк может быть мошенником «в законе». Но вот как вернуть мои деньги за расходы по решению суда? В отзывах все пишут, что по исполнительному листу эти *** из привата ничего никому не собираются выплачивать. Собираюсь закрыть чёртову карту, отозвать разрешение на обработку моих данных и наложить проклятие на упырей из сатанинского банка.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:32
Вітаємо.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2024, 16:13
Відгук не зарахований (на 12.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк
Проблема вирішена
prokol 9 квітня 2024, 15:13
Банкомат у Рівному по вул. Мельника не видав запитану суму з пенсійної картки Ощадбанку. Проте відсотки за непроведену операцію зняв.

05.04.24 17:50:17 Card:5−933*
Sum:4 400.00 UAH
DN00 st.Andriya Melnyk. Nedostatnio koshtiv, skorystaitesia svojeju kredytnoju kartkoju!
Dostupna suma=4 426.30 UAH
oschadbank.ua/chat
bit.ly/0Bcurrent
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 16:21
Вітаємо.
Комісія з боку ПриватБанку за зняття готівки з картки іншого банку відсутня. Для повернення коштів по неуспішній операції в банкоматі по карті іншого банку, необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Анатолій Шкурін 9 квітня 2024, 10:01
Приватбанк заблокував кошти на підставі того, що прізвища відправників співпадають з прізвищами підсанкційних осіб РНБО. Цікава тільки, що МОЖЛИВО ЧЕРЕЗ ТРИ МІСЯЦІ розблокують, якщо отримувач коштів надасть особисті дані відправника (паспорт, код, адресу), або відправник відкриє рахунок в Приватбанку і буде проводити розрахунки через Приватбанк. Зважаючи на те, що оплата проходить за комунальні послуги, всіх однофамільців і за всі комунальні послуги заблоковано?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 11:37
Вітаємо.
Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Taisa21 8 квітня 2024, 23:27
Раніше не стикалась з подібними ситуаціями та проблем з Приватом не виникало. Цього разу виникла така проблема: при переказі коштів з Моно на Приват (карту для виплат) почало писати, що банк-емітент блокує переказ, як мені пояснили в цьому випадку блокує переказ Приват (є банком-емітентом в цій ситуації). Почала дзвонити в підтримку, там сказали, що вони не бачать проблем і блокувань, якщо вони були б, то мені прийшло повідомлення, запропонували дзвонити в Моно. Моно сказали, що також нічого не бачать і потрібно дзвонити в Приват. В підтримці Привату мені ще раз відповіли, що вони не мають таких прав, щоб переглянути, а повідомити когось вище ☝️ вони також не можуть. Працівників я розумію, вони роблять те що їм кажуть. Невже немає ніякого варіанту допомогти в такій ситуації клієнту? Чому немає можливості повідомити людей більш компетентних? Невже на стільки всеодно?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 9:48
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 8 квітня 2024, 13:22
Доброго дня! питання: як працює служба безпеки банку та фін моніторигну якщо не реагують на здійсненні 167 операцій шахраями… Чому Ви телефонуєте при малєйшій оплаті, якщо у Вас підозра чи це я, а підняти кредитний ліміт без відому власника і перегнати ці кошти — ніяких дій і повідомлень… Де служба фін моніторингу, яка пропускає таку кількість операцій за 1.5 години і про те, що в мене кредитна історія, я дізнаюся не від свого банку, на жаль? Як можна довіряти тепер вашому банку власні кошти і не тільки? Я так пишалася вашим банком, що я і мої кошти захищені, а тепер розумію, що буду усім без виключення, говорити про не надійність банку…
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2024, 14:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Bogdan Suvorov 7 квітня 2024, 3:50
Звертаюся неодноразово за 23 роки в розділ Пропозиції в Приват24. Пропозиції щодо законопроектів та реалізації програмних рішень для України. Завжди виконуються.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2024, 9:58
Добрий день. Ми вдячні вам за співпрацю і дякуємо, що ви з нами!
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝