Коли повернення коштів??!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Qwerty1999
- 20 червня 2022, 23:29
- #
«Я розпахувалася картою іншого банку зв товар»
«Власник магазину зателефонував до служби підтримки,
підтвердив повернення товару»
Для возврата денег, ранее оплаченных за товар, через банковский терминал
существует стандартная процедура возврата при помощи банковского терминала
и на ту же банковскую карту, с которой была произведена оплата.
Ни в какие техподдержки голосом звонить не надо — на терминале в меню
выбирается возврат средств, вводиться сумма возврата и «прокатывается» карта,
с которой ранее была произведена оплата.
Деньги возвращаются процессингом банка автоматически на 3-й — 5-й день.
Владелец магазина вас развёл на деньги, как обычного лoxa…
Что делать?
Обратитесь в магазин и пусть они по терминалу проведут процедуру возврата.
Если не помнят, как это делать — у них есть бумажная инструкция от банка…
«Власник магазину зателефонував до служби підтримки,
підтвердив повернення товару»
Для возврата денег, ранее оплаченных за товар, через банковский терминал
существует стандартная процедура возврата при помощи банковского терминала
и на ту же банковскую карту, с которой была произведена оплата.
Ни в какие техподдержки голосом звонить не надо — на терминале в меню
выбирается возврат средств, вводиться сумма возврата и «прокатывается» карта,
с которой ранее была произведена оплата.
Деньги возвращаются процессингом банка автоматически на 3-й — 5-й день.
Владелец магазина вас развёл на деньги, как обычного лoxa…
Что делать?
Обратитесь в магазин и пусть они по терминалу проведут процедуру возврата.
Если не помнят, как это делать — у них есть бумажная инструкция от банка…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 20 червня 2022, 23:37
- #
Если у продавца «потерялась» инструкция, то воспользуйтесь
ниже приведенными ссылками…
Текстовая инструкция по возврату средств через терминал от Привата…
https://onlinebank.dp.ua/ru/ru-publications/419-vozvrat-sredstv-na-kartu-po-operatsii-provedennoj-na-terminale/
Видеоурок по возврату средств через терминал Привата от сторонних блогеров…
https://youtu.be/_1yq0V6e0qk
ниже приведенными ссылками…
Текстовая инструкция по возврату средств через терминал от Привата…
https://onlinebank.dp.ua/ru/ru-publications/419-vozvrat-sredstv-na-kartu-po-operatsii-provedennoj-na-terminale/
Видеоурок по возврату средств через терминал Привата от сторонних блогеров…
https://youtu.be/_1yq0V6e0qk
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Оформлення повернення здійснюється на стороні ФОП у якого ви здійснювали покупку. Зі своєї сторони ми максимально оперативно відправляємо кошти, якщо отримали запит на повернення від клієнта, який користується нашим екварингом. Перевірити інформацію про наявність та стан запиту на повернення коштів за вашою оплатою ми можемо за зверненням ФОП за яким закріплено даний термінал. Лише банк, що видав картку може ідентифікувати вас, як її власника і перевірити чи надійшли на неї кошти, якщо повернення вже відбулося. Також банк, який видав картку за вашим зверненням може сформувати запит на оскарження операції і повернення коштів.
За даними з відгуку, на жаль, не вдалося знайти вашого звернення в онлайн підтримку. Будь ласка, надайте в приватному повідомленні деталі звернення, щоб ми могли перевірити інформацію по наданій в чаті консультації.