Банк намеренно издевается над людьми
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
С тех пор прошел не один год и вот я, непонятно с чего, получаю на «электронку»
письмо от Приватбанка с таким текстом -«… останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, "
И как я не звонил, не отсылал свои паспортные данные, ИПН, писал в электронку, мне твердили одно — придите в банк, только так решите вопрос. Я отпросился сегодня с работы, выстоял часовую очередь к специалисту и знаете для чего? Что бы услышать — «У вас нет счетов и карт в нашем банке, это был какой то сбой »
«Сбой », мля ??? А по телефону вы этого сказать не могли, какого хрена вы усиленно тянули меня в отделение???
НО ВЕДЬ НА ЭТОМ ВСЕ НЕ ЗАКОНЧИЛОСЬ, ГОСПОДА!!!
Буквально 40 минут назад я получаю опять письмо на электронку от Привата
Вот его текст
«Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
РОЗСИЛКА КОРЕКТНА. У ВАС Е ВІДКРИТІ РАХУНКИ В БАНКУ. Інформація по рахунку доступна в Приват24, в чаті, по телефону 3700, у відділенні. Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо Ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, зробіть витратні операції по картці. Детальніше в Умовах та правилах — https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk Списання відбудуться лише за рахунок особистих коштів, в мінус — ні. У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, не плануєте користуватись рахунком, то для закриття карти Ви можете звернутися: — в чат-онлайн; — в будь-яке відділення ПриватБанку; — по дзвінку в Контактний центр 3700 (телефон для дзвінків з-за кордону +380737161131); — в Приват24 меню «Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку». Договір може бути закритий тільки після обнулення балансу, тому перед подачею заявки зробіть погашення заборгованості або перекидання коштів з карти.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
Как вы сами понимаете господа, звонки в поддержку результата не дали. МЕНЯ ОПЯТЬ ПРИГЛАШАЮТ В ОТДЕЛЕНИЕ ДЛЯ РЕШЕНИЯ ВОПРОСА!!!
Приватбанк — ВЫ ТАМ ОЧЕШУЕЛИ ЧТО ЛИ ???
Перепрошуємо за незручності.
Повідомлення про наявність рахунків не було помилковим. Наші колеги проведуть перевірку відносно консультації наданої вам співробітником відділення. З вами додатково зв'яжуться для вирішення питання.