Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокировка карты пенсионеру

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
380634907400 20 червня 2022, 11:25
Заблокирована пенсионная карта мамы (81 год, лежачая), хотя пароль введен правильно. 13.06.2022 обратилась в отделение банка — отправили решать проблему по телефону 3700. Там вообще не дозвониться. Переписка с онлайн- помощь шла всю неделю по кругу. Для верификации отправляла паспортные данные мамы, написали «недостаточно информации». Предложили селфи-верификацию.-весь день делала селфи и отправляла. И опять ничего. Плачу за маму коммунальные, покупаю продукты и лекарства, ухаживаю за ней- это мой долг. А ваш долг в такое тяжелое время — отдать личные средства старому, больному человеку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 12:42
Добрий день!
Якщо картка була заблокована через невірне введення ПІН-коду, це означає, що при здійсненні тих чи інший операцій з використанням картки клієнта було введено ПІН-код, який не відповідає встановленому на картці.
На даний час не зафіксовано інформації щодо звернень власника картки в підтримку через авторизовані канали, щоб ми могли перевірити надану вами інформацію. Зазначимо, що у разі, якщо в підтримку звертались ви, а не власник картки, то фахівці не мали змоги надати вам інформацію по картці іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці клієнта або розблокувати її за зверненням третіх осіб.
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і з задоволенням допоможемо клієнту отримати доступ до його рахунків, якщо клієнт самостійно звернеться в підтримку, щоб ми були певні, що саме власник картки користується своїми грошима.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
У разі, якщо у вас є нотаріальне доручення з необхідними повноваженнями в якому ви вказані довіреною особою даного клієнта ми будемо раді допомогти у вирішенні питання і обслужити вас в будь-якому зручному відділенні за умови пред'явлення вами доручення.

Коментарі - 3

+
0
MykolaA
MykolaA
20 червня 2022, 11:46
#
«Плачу за маму коммунальные, покупаю продукты и лекарства, ухаживаю за ней- это мой долг», — тому маю повне право користуватися її банківською картою ! (думка хибна).
+
0
Jokets
Jokets
20 червня 2022, 14:59
#
Ну ваш долг оформить доверенность и по ней обслуживаться в банке, без доверенности можно говорить что угодно это лишь слова
+
0
Ans
Ans
13 липня 2022, 2:33
#
Доверенность нужна будет однозначно, судя по описанной выше ситуации
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку