Банкоматы не выдают деньги, со счета деньги списаны
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 17 червня 2022, 14:07
- #
Дякуємо за зворотній зв’язок в приватних повідомленнях. На даний час нами було отримано один запит на оскарження операції по вказаній вами картці. Вже на наступний день після отримання запиту ми підтвердили невидачу готівки, відповіли на запит і повернули кошти.
- +
- 0
- MarinaSh92
- 17 червня 2022, 17:28
- #
Прямо даже не знаю, какому из банков верить.
Не знаю кто из вас там с кем связался, но сейчас меня набрал менеджер Конкорда и деньги возвращены, за это спасибо.
Вот бы сразу так слаженно сработали — и не пришлось бы негативные отзывы обрабатывать.
Не знаю кто из вас там с кем связался, но сейчас меня набрал менеджер Конкорда и деньги возвращены, за это спасибо.
Вот бы сразу так слаженно сработали — и не пришлось бы негативные отзывы обрабатывать.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона дійсно була вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.