Перетворився в совковий банк, в кращіх його традиціях.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
О, человек пишет про совок, но сам же действует вне закона пользуясь картой и банкингом другого человека не имея на то права даже) то кто ставок? Платите со своей карты за неё, в своем Приват24 где при оплате укажите данные за кого платили и в чем проблема а? Просят секретную информацию? Абсурд полный ибо банк задаёт самый простой вопрос владельцу что бы убедится, а точно ли это он — это называется сверить информацию. Хотите помогать то либо платите за неё со своих счетов или делайте доверенность, получайте доступ к её считаем и распоряжение ими.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Почали блокувати комунальні платежі, вимагають офіційно у призначенні платіжки (наприклад у водоканал, або за вивіз мусора і т.і.) вписувати повне ім'я призвіще побатькові та дату народження! Т. е. особисту, секретну інформацію! І після цього один чорт блокують!
З’вязатися практично неможливо, особливо для літньої людини.
Зв’язався я — заблокували фінансовий телефон. Це вже втрете. Триндець який-то. Зараз поїду, візьму картку, понесу в банкомат.
Не банк, а дурня.
Виходячи з відгуку блокування операцій відбувається саме через те, що банк хоче впевнитись в тому, що операції проводить власник рахунку і що доступ до коштів клієнта не мають треті особи.
Якщо при підтвердженні тієї чи іншої операції клієнт не пройшов ідентифікацію то фахівець не може бути певен, що спілкується з клієнтом і як наслідок, банк не має впевненості, що саме власник картки проводить з нею операції. Що в даній ситуації вами було підтверджено, адже ви робите платежі не зі своєї картки.
Розуміємо вас та попри все бажання піти назустріч клієнту ми не маємо змоги ігнорувати правила і вимоги безпеки. При зверненні власника картки в підтримку фахівці завжди раді допомогти. У разі звернення третіх осіб, навіть з фінансового номеру клієнта, ми не маємо змоги надавати інформацію і тим паче проводити будь-які операції по рахункам клієнта.