Отмена нужной транзакции и игнор мошеннической
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Заявка № 1978577 и пропустили моменты о том, что я назвала две мошеннические операции на суммы $86 И $41 уверяя меня в том что это магазин сторнировал и потом списал. Я не знаю по какой причине нельзя внимательно проследить просьбу клиента. То что деньги не вернуться за мошенничество я понимаю, но зачем ещё и свой банк создаёт больше проблем я не понимаю. Теперь в городе тревога и конечно операторов нет, сколько ждать что бы отменить заявку на отмену операции я не знаю и если честно прошлый опыт говорит что ни день и не два. Спасибо за внимание
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з такими ситуаціями. Дозвольте зауважити, що подібні оплати відбуваються при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
На нашому сайті є декілька порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю вам допоможуть після ідентифікації. У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.