Банкомат не выдал деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Карту банкомат не принимал, пришлось отсканировать код на экране.
На моменте, когда банкомат начал считать деньги, он заглох, а на экране появилось главное меню и снова «отсканируйте код».
Проверила баланс в приложении- деньги списаны.
30 мин дозванивалась оператору. К оператору претензий нет, составила заявку. Сказала ждать инкассацию 14 дней.
Вопрос к банку- как жить? На дворе 21 первый век, все автоматизировано, но мне нужно доказывать или ждать, что бы инкассацией было доказано, что я не обманываю.
Зачем тогда камеры? Автоматика?
14 дней я должна ждать, волноваться, а вернут ли деньги, и придумывать как мне жить, есть, платить 14 дней!
Нервы на пределе. Руки чешутся писать заявление в полицию и НБУ.
Перепрошуємо за незручності. Якщо заявка на повернення коштів вже подана необхідно очікувати її обробки. Проведення та звірка результатів інкасації, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.