Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не повертає гроші майже місяць

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Ковтун 10 травня 2022, 14:11
Найгірше обслуговування яке зі мною сталося, це приватбанк.

Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.

Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, налезать мені і банк замість того щоб допомогти бортуж мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.

Не знає оператор, не знає час в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?

Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?

Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 15:12
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець, який озвучив рекомендації для подальшого врегулювання питання.

Коментарі - 2

+
0
Сергій Ковтун
Сергій Ковтун
10 травня 2022, 15:17
#
Рекомендацією було звернутись ще раз в банк, що я і зробив. Банк вчетверте нічим не допоміг, ніхто не сказав що не так було з попередніми заявами, типу пиши заново і все. Конкретно що мені треба зробити щоб заява була прийнята, ніхто до сих пір мені не може підказати. У вас є якісь норми, про які ваши співробітники не знають. То як мені знати?
+
0
Сергій Ковтун
Сергій Ковтун
10 травня 2022, 17:24
#
То хтось допоможе «ще раз»?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку