Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dorande 10 березня 2021, 10:55
В приват банке так и не сняли «статус«не бонусуется».И в банк ходила и здесь писала и в банк писала. Не могут обьяснить что это за статус и не хотят снять, как бонус плюс не хотят снять. за бонус + ответили, но не сняли. Теперь жду ответ за статус не бонусуется. Жду ответ. Надеюсь что снимут этот статус.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 11:55
Добрий день!
Виплачені банком бонуси можуть трактуватися як додаткові доходи для пенсіонерів або громадян, які перебувають на обліку в Центрі зайнятості. Державні службовці не мають права отримувати додаткові доходи. Якщо ви не належите до жодної з перерахованих вище категорій і даєте свою згоду на отримання від банку винагороди, просимо вас звернутись в підтримку перейшовши за персональним посиланням, яке ми відправили вам в смс. Наші колеги зможуть вас ідентифікувати належним чином та допомогти у вирішенні питання.
Oleh1111 10 березня 2021, 10:36
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Київська, 11
Сьогодні хотів поміняти свою карту для виплат, тому що закінчується термін користування картою, а також уточнити певні питання для себе, як для ФОПа, зайшовши у відділення, не встиг слова сказати, як ця людина почала не зовсім адекватно, як для керівника себе поводити, звертатись до людей та до мене на підвищених тонах, без причини говорячи: «всі вийдіть за двері» і повторював це кілька разів, можливо Він забув, що Люди приходять не до нього додому? Така поведінка мене обурює та ображає,, користуватись цим відділенням більше не буду! БУДЬ ЛАСКА, ПРИЙМІТЬ МІРИ стосовно новогго керівника, або людини, яка тимчасово підміняє попереднього!
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 11:41
Добрий день!
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів і просимо ставитись із розумінням до заходів, що вживаються для запобігання росповсюдження COVID-19. Ми проводимо санітарну обробку та провітрюємо приміщення, а за наявності черги, просимо очікувати на свіжому повітрі, доки не з'явиться вільний спеціаліст.
Щоб перевірити інформацію за описаною вами ситуацією та детально розібратись в ній ми звернулись в особистому повідомленні.
Andrey Skorobogatov-Stets 10 березня 2021, 9:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 9
Спасибо сотрудникам Приват банка за положительное решение проблемы по возврату средств. Была осуществлена транзакция на закрытый счет. После написания заявления, сотрудники разобрались в проблеме и вернули средства на счет. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:44
Доброго ранку!
Були раді допомогти. Якщо виникнуть питання, звертайтесь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Onward 9 березня 2021, 20:59
6.03.21 у моей жены без подтверждения платежей списали деньги на какой-то игровой сайт за несколько операций. Сообщили в банк, заблокировали карту. Сегодня сообщили что факт мошенничества был, но денег мы вам не вернём, так как операция была не в нашем банке. Ничем помочь не можем правила платежной системы. На вопрос в чем же заключается сохранность денег на карте ответа я не получил. Спросив может ли ситуация повторится сказали — все может быть, но мы ничем не поможем, если деньги украдут таким же образом. В общем за наши деньги банк не отвечает и никакой сохранности не несёт, помогать ни чем не планирует и шлёт писать заявление в полицию. На сайте я в первый раз, ещё не разобрался как к отзыву можно добавить фото и запись разговора
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:35
Доброго ранку!
Подібна операція могла пройти у разі, якщо дані, що відомі лише власнику картки, були введені при здійсненні оплати або ж раніше, для прив'язки картки на сайті.
Банк діє в рамках правил міжнародної платіжної системи, як при проведенні операцій, так і в ситуаціях з їх оскарженням. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці за зверненням 3-ї особи та у разі звернення до нас клієнта власника картки за одним із авторизованих каналів, що вказані на сайті pb.ua, готові відповісти на його питання.
Також ми склали декілька порад, що допоможуть нашим клієнтам зручно та безпечно розраховуватися в Інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
morozovs85 9 березня 2021, 20:33
Оплачивали счет по реквизитам и допустили ошибку в цифрах. Сразу написали онлайн консультанту. Со мной связался некий Иван. В течение 5 минут был отменен платеж и деньги вернулись на карту. Так что спасибо, все оперативно
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:33
Доброго ранку!
Можете на нас розраховувати :)
Завжди до ваших послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Слава Килимар 9 березня 2021, 20:23
Відділення за адресою: Київ, бул. Чоколівський, 22
добре те, що в рамках безпеки своїх коштів, та можливості самого банку, можна договоритися про співпрацю. Оператори максимально сконцентровані на взаємодіях та відповідають в чаті швидко та скоординовано.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:32
Доброго ранку!
Завжди онлайн та залюбки відмовімо на ваші питання.
Дякуємо, за ваш вибір :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 березня 2021, 18:23
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AZRAEL12 9 березня 2021, 18:43
Відділення за адресою: Одеса, бул. Італійський , 6
Будьте внимательны, вчера хотел у них айфон купить и в итоге на 1500 гривен кинули, сказали якобы они заказывают с америки, и говорят что их магазин находится в Запорожье в Торговом центре Аврора на первом этаже, проверьте если кто-то живет в Запорожье и набейте им морду, номер карты 4149390000207737
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 19:35
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Olha2007 9 березня 2021, 14:10
При пересылке собственных средств с пенсионной карты на собственную карту другого банка заставили стоять 10 минут возле банкомата и называть свою личную информацию. Как только выпишут из больницы сразу аннулирую все счета, включаяя бизнес аккаунт
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:45
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Проблема вирішена
Юрій Чучук 9 березня 2021, 13:56
Відповідно до тарифів банку при переказі (за реквізитами) діє комісія 3 грн. Але чомусь при переказі на поточний рахунок в іншому банку приват 24 розраховує комісію у відсотках
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:30
Добрий день!
Банк здійснює прозору політику комісій за здійснення переказів, ознайомитись з якими ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Також, перед підтвердженням переказу, Приват24 надає інформацію щодо суми комісії за його здійснення, що дозволяє клієнту додатково ознайомитись з тарифом.
Alexey55 9 березня 2021, 13:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 108
Хочу выразить искренние слова благодарности коллективу отделения и отдельно Вашему специалисту Березовской Ирине Сергеевне!
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Приватбанка много лет.
Неоднократно в операциях мне помогала Ирина Сергеевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница; во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Ирине Сергеевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.
Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения.
Она хороший пример честности, добропорядочности, компетентности, высокого профессионализма в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!
С праздником Вас и Ваш уважаемый коллектив! Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ви можете на нас розраховувати в будь-який момент. Ми будемо поряд і залюбки допоможемо!
Юлия Соломенцева 9 березня 2021, 13:40
Благодарна отделу по вопросам с клиентами. При осуществлении полной предоплаты товара, мною не был получен товар в течении длительного периода.
Сотрудник Приват банка в течение 10 минут решил вопрос с продавцом о товаре или возврате денег.
Выражаю свою благодарность данному отделу за оперативность и помощь клиентам банка в разрешении подобных ситуаций.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:04
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DariaOrdynska 9 березня 2021, 13:35
Три дні я намагалась закрити свою валютну карту. Натрапляла на «фахівців «але сьогодні (9 березня) в 13:00 знову написала в підтримку і ФАХІВЕЦЬ Анастасія нарешті допомогла мені. Дуже приємна, вихована і професіонал своєї справи. Дуже тобі вдячна, все зробила швидко, завжди залишалась на зв’язку і просто підняла настрій. Подальше таких працівників Приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 14:59
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 березня 2021, 18:22
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
nika19 9 березня 2021, 12:35
Відділення за адресою: Харків, вул. Отакара Яроша, 18-Д
Добрый день! 20.02.2020 неизвестным лицом на мое имя были взяты онлайн-кредиты в трех финучреждениях-Еврогроши, Гоуфингоу, Динеро. Я написала заявление в полицию-подключилась и киберполиция и адвокатская контора по защите прав человека. Были написаны всевозможные исковые заявления, назначены даты в суде. И вот тут самое интересное началось--кредиты выдавались полностью без идентификации личности --аргумент для выдачи был (пришли все распечатки с этих финучреждений) по номеру телефону , — который был у меня подвязан к зарплатной карте в 2010 году! Телефон был контрактный, на меня не оформлен. И далее в этой распечатке были все номера телефонов за 10 лет! которые подвязывались к моей зарплатной карте, а также места работы/регистрации и проживания! Были такие сведения, которые никто не знал, кроме приватбанка.Я случайно в полиции познакомилась еще с аналогичным потерпевшим Александром Ш. на него взяли 4 кредита по номеру телефона, который был привязан к зарплатной карте в Приватбанке в 2004—2005 гг. То есть мошенники имея всю базу, пробивая номера телефонов и если номер свободен -подключают и берут кредиты. Именно по мне номер был куплен 19.02.2020 г. создана эл/почта и все … Я писала также жалобу в Нацбанк, как имея лицензию на выдачу онлайн кредитов -люди не идентифицируются-выдают всем!!! и приватбанк им в этом помогает!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 13:14
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Безпека особистих даних наших клієнтів є головним пріоритетом банку та банк не надає інформацію третім особам.
Банк не може контролювати та нести відповідальність за дії сторонніх організацій щодо здійснення їх ідентифікації клієнтів.
Для вирішення питання радимо дотримуватись рекомендацій правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Петренко 9 березня 2021, 9:51
Я купив бейсболку чоловічу за 200 гр в ПБ Л П Одяг для сім"ї в м. Дніпро наб. Перемоги 30 і оплатив через термінал #I0110INL 04.03.2021 11.12.25 чек№ 0000002591003965 Код авторизації 110040 RRN:48524703219 Сьогодні вже 9 березня ні слуху… ні духу… Прочитавши відгуки …я зрозумів що це лохотрон який уже існує не один рік…Мені незрозуміло як так можить це робитись через ПриватБанк… Жах якийсь…
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:53
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VladE 8 березня 2021, 18:43
Этот банк не пропускает платеж с интернет-карточки в сумме 99 грн. Деньги на карточке есть. В чате говорят, что интернет карты приватбанка не предназначены для оплаты в интернете сервиса Мегого, а надо открыть диджитал-карту. Мегого говорит, что проблема на стороне приватбанка. Что делать? Думаю, надо менять как Приватбанк так и Мегого
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:58
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви не змогли здійснити бажану операцію.
Хочемо пояснити, що за вказаною операцією в банк надходить запит на створення операції за окремим токеном (віртуальним рахунком) картки, що не припустима для інтернет картки.
Також, через те, що торгова точка використовує термінал іншого банку, на його налаштування може вплинути лише магазин, що його використовує.
На даний час банком розроблено можливість створення digital карток за допомогою Приват24.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Після створення картки, ви можете перевести кошти без комісії з інтернет картки на digital картку «Універсальна».
Ch192007 8 березня 2021, 17:23
Универсальная карточка банка, мной была заблокирована, без полной идентификации клиента была разблокирована банком, безопасность банка не просто не заинтересовалась странными операциями с множествами отказов, а еще и предлагала помощь в снятии денег с карты, на все запросы получил отписки никакого конструктивного диалога. Законы Украины игнорируется, он не для руководства Гос.банка.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:49
Добрий ранок!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, рекомендуємо відкрити окрему картку, яку ви зможете використовувати на сайтах, які ви вважаєте підозрілими та завжди ознайомлюватись з умовами сайту, на які погоджуєтесь при додаванні картки.
Раніше з вами зв'язувались співробітники банку та надали інформацію щодо ситуації, що виникла, а також, банком було надано офіційну відповідь на ваш запит.
Проблема вирішена
M1shay 8 березня 2021, 14:55
Відділення за адресою: Рівне, пр-т Миру, 8
Вчера я хотел открыть интернет-карту, но мне отказал банк уведомлением: «згідно рішенням банку відкриття інтернет-картки відхилено». Я обратился в службу поддержки, и на второй день мне позвонил оператор, он сказал что мое открытие интернет-карты закрыто навсегда, аргументировал этим что я мол много раз закрывал и открывал карту, ну так я для своей безопасности это делал, и в договоре нету такого что при закрытии и открытии интернет-карта карт мне заблокируют навсегда! Это недопустимо!
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 17:50
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг Банк має право встановлювати обмеження щодо кількості випущених карток одному Клієнту.
Ви можете користуватись іншими картковими продуктами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sokolova26 8 березня 2021, 14:30
Здравствуйте. Я очень рада, что в приложении «Приват24» есть такие замечательные специалисты, которые с пониманием и ответственностью подходят к решению того или иного вопроса. Особенно хочу выделить специалиста Лену, которая действительно профессионал своего дела. Не только помогла с лёгкостью решить вопрос, но и зарядила позитивом на целый день 😺😇😉
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 16:51
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iryna Mak 8 березня 2021, 11:56
У мене були технічні проблеми із додатком приват24, не могла зайти в нього, смс підтвердження не приходило на номер телефону та через це було багато незручностей. Попередньо спілкувалась з людьми в банку, вони нічим допомогти не змогли. Сказали звернутись в онлайн допомогу додатку. Спершу коли я звернулась до оператора мені нічим не допомогли, я була розчарована, але потім мені попалась чудова дівчина Ельміра, яка мені допомогла зайти в додаток та налаштувала всі смс! Дякую тобі Ельміра!
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 16:46
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ми завжди поруч і готові допомогти :)
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше проаналізувати консультації операторів.
Дякуємо, що ви з нами!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 березня 2021, 20:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Приват банк давно стал расстраивать, но в последние 3 года отношение к клиентам ужасное. Заказывала их платную карту с дизайном из-за чипа (это наверное единственный банк который не имеет бесплатных чипов карт), заказала, но никто из консультантов не подсказал что чип нужно активировать в банкомате, из-за чего мне выпустили вторую карту сотрудники отделения, так как думали что карта не рабочая и только потом мне рассказала директор отделения что нужно записать пин код через банкомат.
Второй случай произошёл недавно ребёнок увидел на сайте новый дизайн карты с Чипом (о боги) пошёл в отделение, выдали карту со старым дизайном и тарифами 2017 года. Ребёнок расстроился так как на сайте нам обещают другое, а выдают старые карты. Написала в поддержку мол почему так, оператор Мария ответила что новые карты только для городов Днепр и Киев, на сайте об этом ни слова, а все остальные пока могут заказать платную карту или довольствоваться тем что имеют. Заказать карту Новой почтой нельзя. В общем расстроена, хочу закрыть все счета в этом банке и больше не иметь с ними дела. С каждым днем все хуже становится. Тарифы вообще ужас.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 14:16
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. З початку минулого року ПриватБанк відкрив оформлення нових безкоштовних «кольорових» карт з безконтактної технологією в більшості відділень. Ви завжди можете уточнити наявність потрібного пластику у відділенні за зверненням до підтримки банку.
Що стосується описаної ситуації з активацією карти,
дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок, ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝