Не повертає гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Сергій Ковтун
- 10 травня 2022, 14:34
- #
Найгірше обслуговування яке зі мною сталося, це приватбанк.
Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.
Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, належать мені і банк замість того щоб допомогти бортує мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.
Не знає оператор, не знає чат в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?
Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?
Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.
Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, належать мені і банк замість того щоб допомогти бортує мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.
Не знає оператор, не знає чат в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?
Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?
Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Так як в разі розірвання договору рахунки блокуються, треба їхати писати заяву на вивід коштів.
Тому я поїхав перший раз пояснив ситуацію, мені дали бланк, який я заповнив і почав чекати кошти. Клас, з фізичних рахунків прийшла гривня, але доллари і з рахунку фоп нічого.
Зателефонував, сказали що для фопу потрібно писати окрему заяву. Тут вам дякую що не сказали перший раз і не надали такий бланк.
Поїхав знову. Виявилося що з рахунку фоп, можна вивести лише на рахунок фоп, тут ще раз дякую що не попередили. Але я швидео відкрив рахунок і написав заяву.
Чекаю… нічого… звоню.
Кажуть треба знов їхати у відділення. Тут вам знову дякую за це, дуже скучив за вами.
По фопу інфу можна дізнатися лише в відділенні, по долларам не вистачає даних, але я хаповнив всі поля.
Короч їду 3й раз, але відчуваю що не останній раз.
А взагалі хотілося б сказати, що я став кліентом майже відразу як виповнилося 16 років. Тобто вже майже 20 років. І не просрочував платежів, був завжди хороший рейтинг кредитний. І завжди коли мені потрібна була допомога банку, сервіс був жахливий.
Скільки будете мучати, поверніть будь-ласка гроші і допобачення
Перепрошуємо, якщо при першому зверненні до відділення виникли складнощі з написанням заяви і не всі необхідні дії були виконані співробітником. Ви можете надати в приватному повідомленні ваші контакти, щоб ми перевірили дану інформацію.
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.