Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зауваження до організації

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
silentmeloud 26 квітня 2022, 20:26
Почну з того, що послугами банку користуюсь давно, вцілому задоволений.
Із позитивного — кредитний ліміт із початку війни не знижували, картки залишаються функціональними, підтримка — працює, курс валюти не виставляли у 40 гривень, як деякі банки.
Але є і аспекти, які дещо засмучують.
Інформування клієнтів, наприклад, не витримує ніякої критики. Перше — кредитні канікули. Самі пообіцяли їх до червня, до кінця березня система відображала, що відсотки за кредиткою будуть нульові. Але в квітні, не попередивши, почали нараховувати відсотки (хай і за зниженою ставкою). Сповіщення про це прийшло лише 4-ого квітня, 6 числа написала персональний банкір. Не питання, банк має повне право нараховувати відсотки, але чому було вводити в оману розсилкою про кредитні канікули до останнього? Далі — посередині місяця від банку приходить сповіщення, «ви завжди вчасно платили все по карті, тому якщо до 25 квітня ви виведете картку в нуль, ми спочатку спишемо відсотки за користування, а потім повернемо вам списані кошти в наступному місяці…» З одного боку — банк вчинив добре, виправив претензію до себе. Але знову ж — нащо списувати, щоб потім повернути??? Невже ще у березні не можна було поставити інформацію, що відсотки нарахуємо, якщо ви не погасите заборгованість до 25 квітня? Картку в нуль я вивів. От тепер сподіваюсь, що і банк обіцянку на рахунок зняття, а потім повернення списаних відсотків таки виконає, а не вчергове змінить правила.

Друге зауваження. Я є користувачем преміум картки World Elite. В березні уточнив у банкіра, чи буде списуватися плата за пакет за березень. Бо об'єктивно, складно виконати умови для безкоштовного використання картки, коли через війну нічого толком в країні не працює. І знову ж таки, через війну преміальних сервісів, по суті, теж немає. Персональний банкір сказала, що, згідно рішення банку плата списуватися не буде. Натомість сьогодні, 26 квітня банк таки зняв плату за пакет за березень (хоча у виписці пише за 4 місяць, тобто квітень). Банкір сказала, що не мали нічого списувати, відправила заявку — чекає відповіді. Я не здивуюсь, якщо її так само дезінформували, бо до цього ніколи неточної інформації від неї не було.

Знову ж таки — я би не мав претензій, якби банк зразу чітко повідомив — ми залишаємо в силі всі платежі, які були раніше, умови попри війну лишаються тими ж, що і були. Так, це десь жорстко, але можна зрозуміти, на що розраховувати. Можливо, я б тимчасово змінив би пакет на інший на час війни.
Я розумію, що всі ми пристосовуємося до нових реалій, які вимагають швидких змін, але все ж таки про ці зміни треба попереджати завчасно, а не заднім числом. І впроваджувати їх так, аби клієнт чітко розумів, чого йому чекати. Тобто, по суті, це недоліки організаційного характеру, але які також псують установі імідж. Буду радий, якщо банк це врахує у майбутньому. Тоді з радістю виставлю 5 зірок.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 11:40
Вітаємо!
Вдячні Вам за відгук.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Вашу ситуацію вже розглядають наші профільні фахівці, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 1

+
0
silentmeloud
silentmeloud
28 квітня 2022, 14:36
#
В продовження історії про «якість інформування». Інформація про скасування комісії за обслуговування преміум картки на час війни ВІДПОВІДАЛА дійсності, але потім умови змінили, але про це не попередили. Нібито за умовами треба було зробити половину від обороту по карті, який зазвичай вимагають для безкоштовного користування. У мене особисто до нього не вистачило кількох тисяч. Які я цілком міг би використати. Але інформація від банку надходила інша. В продовження — з квітня місяця повернулись стандартні умови. Ну але про це теж ніхто на почтаку місяця не попередив. Лише в 20 числах прийшло повідомлення, що ми розширюємо список платежів, які будемо зараховувати в оборот. Чому не можна про це ПОПЕРЕДЖАТИ??? Усе треба видзвонювати. Але і це не гарантує, що ви дізнаєтеся точну інформацію. Бо одного тижня банк вирішує одне, наступного інше. Чесно кажучи, це просто несерйозний і безвідповідальний підхід. П.с. Я розумію, що зараз прийде стандартна відповідь від бота, але, врешті-решт, наведіть уже у себе лад.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку