Подяка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Бабільше, особисто в мене досвід звернень на ГЛ достатньо позитивний.
Під час війни довелося виїхати закордон, там автоматично збилися налаштування, і мені треба було
підкріпити новий фінномер. Вийшло
авторизуватися (хоча, і не одразу, були проблеми з фото, де має бути рука по лікоть, а самостійно це зробити маловірогідно, тому мені
допомогли знайомі. І то було не зовсім селфі, але все ок).
В чаті довелося довгенько чекати відповіді, проте тут розумію, очевидно, штат скоротився, а заявок
зараз купа. Відповіді все ж таки надсилали, допомогли вирішити питання.
Були перекази із-за кордону, також надходили без заперечень на грн та євро картки.
Інших проблем не виникало, тому
трохи здивувала кількість негативних коментарів, здалося, що я з іншого виміру, якщо мене не зачепило жодного разу.
Розраховуватись закордоном теж було без проблем і без комісій з епл пей.
Тому хочу подякувати співробітникам за допомогу і людяність.
На жаль, Почитавши відгуки, хочеться перестрахуватися і вивести
всі гроші з карток, особливо дещо лякає той факт, що дуже часто зараз перебої в роботі. Тут уже не зовсім до привату претензії, але чекати на шахрайські дії або вимушене
зупинення обслуговування клієнтів
я не буду.
Надалі можу співпрацювати без питань.
У мене картки голд клубу, можливо, це якось посприяло в кращий бік. Не знаю.
Останнім часом ми дійсно декілька разів проводили регламентні роботи, щоб забезпечити безперебійну та безпечну роботу сервісів банку за будь-яких обставин. Для їх проведення ми обираємо час, коли сервісами користується мінімальна кількість клієнтів, щоб не завдавати незручностей.
Якщо у вас є невирішені питання — будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Ми і надалі будемо робити все, щоб надавати якісний сервіс. Дякуємо що ви з нами!